کد خبر: ۱۴۵۵۷۷
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
0
عضو کمیسیون اصل 90 گفت: مجلس دولت را مکلف کرده است تا هفت میلیون نفر را از لیست یارانه بگیرها حذف کند که با هدف حمایت بیشتر از محرومان، اجرای برنامه تحول سلامت و کمک به تولید است. همان گونه که قانون ضد رکود و قانون حمایت از اقشار آسیب پذیر تصویب شده است.
پول‌نیوز - عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت : مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرده است تا هفت میلیون نفر را از لیست یارانه بگیرها حذف کند.

به گزارش گروه اقتصاد کلان پول‌نیوز، مصطفی افضلی فرد افزود: این اقدام با هدف حمایت بیشتر از محرومان ، اجرای برنامه تحول سلامت و کمک به تولید صورت گرفته است .

وی بیان کرد: مجلس همچنین در راستای حمایت از محرومان قانون ضد رکود و نیز قانون حمایت از اقشار آسیب پذیر را تصویب کرده است.

وی اضافه کرد: در جامعه محرومیت رخت برنبسته و هنوز هم بسیاری از مراجعان دفتر ارتباط مردمی اینجانب در رابطه با موضوع اشتغال و تامین معاش مراجعه می کنند.

افضلی فرد با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور منفی است، بیان کرد: اگر آنچنان که در قانون بودجه سال 94پیش بینی شده به رشد نیم درصد و در شرایط بهتر به 2 تا 4 درصد رشد اقتصادی دست یابیم موضوع تاثیرتحریم ها در اوضاع اقتصادی کشور به 10 درصد خواهد رسید.

وی با تاکید بر رعایت عدالت اقتصادی گفت: اگر شکاف اقتصادی بیشتر شود به دنبال خود خطر شکاف اعتقادی را نیز به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها: حذف یارانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: