April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۷۹۲
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
0
پول‌نیوز- مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از باز شدن مجدد مرز بازرگان و برقراری تردد عادی خودروهای سنگین ایرانی و ترکیه‌ای از این مرز خبر داد.

محمدجواد عطرچیان گفت: مرز بازرگان از طرف ایران و ترکیه‌ از ساعت 15 امروز باز شده و تردد خودروهای سنگین از این مرز به حالت عادی برگشته است.

مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود : این مرز امروز در حالت نیمه‌ تعطیل قرار داشت و تردد در آن با کندی بسیار انجام می‌شد که از ساعت 15 عبور و مرور همه خودروها از مرز بازرگان آزاد اعلام شده است.

داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در گفتگویی اختصاصی با بیان اینکه شب گذشته کامیون ایرانی مجددا در ترکیه مورد حمله قرار گرفت، گفته بود : دولت ترکیه پس از وقوع این حمله مرز خود را بست و سفری از ایران به سمت ترکیه انجام نمی‌شود و رانندگان ایرانی هم فعلا تا برقراری امنیت کامل انگیزه‌ای برای سفر به ترکیه ندارند در واقع مرز بازرگان به سمت ترکیه فعلا بسته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: