کد خبر: ۱۵۳۵۷۴
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
۲
برندسازی اهمیت بالایی دارد و طراحان برتر می کوشند تا با ثبت برند و افزایش اعتبار آن، میزان پیشرفت خود را در ابعاد بین المللی افزایش دهند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی- "مد" یکی از جذاب ترین و طبیعتا پول ساز ترین مباحث جوامع امروزی است. طرح های مختلف، انواع پارچه ها و الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار دامنه وسیع خلاقیت های فردی و جمعی، فضایی را ایجاد کرده تا گروهی بتوانند با ورود به این حوزه و شناسایی نیاز نسل های مختلف، به تولید و ارائه انواع پوشاک مشغول شوند.

گردش مالی این صنعت آنچنان زیاد است که امروزه یکی از پرسودترین کسب و کارهای دنیا را شکل داده است. در این شرایط برندسازی اهمیت بالایی دارد و طراحان برتر می کوشند تا با ثبت برند و افزایش اعتبار آن، میزان پیشرفت خود را در ابعاد بین المللی افزایش دهند.

اخیرا یکی از نشریات برتر صنعت مد در میلان ایتالیا لیستی را منتشر کرده که در آن لوکس ترین برندهای مصرفی دنیای پوشاک لیست شده اند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پرادا

یکی از قدیمی های دنیای مد به شمار می رود. از زمانی که ماریو پرادا در سال 1913 میلادی اساس کار را در میلان شکل داد تا به امروز لوکس ترین محصولات صنعت پوشاک را طراحی و تولید می کند. پرادا دامنه وسیعی از محصولات را به بازار ارائه می دهد که از کفش، لباس و عطر گرفته تا کیف و تلفن همراه را شامل می شود.

گوچی

دیگر ایتالیایی لیست امروز برند نام آشنای گوچی است. این برند در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. گوچی بیش از 1000 شعبه در سراسر جهان دارد و بازگشایی شعب مختلف خود را از سال 1921 میلادی آغاز کرده است.

لویی ویتون

خانه مد ویتون در سال 1852 توسط لویی ویتون تاسیس شد. بسیاری از چهره های مطرح سینما و ورزش مصرف کنندگان محصولات ویتون هستند. تجربه مد به سبک فرانسوی فقط از مسیر فروشگاههای لویی ویتون هیجان انگیز خواهد بود.

بربری

نوبت به سرآمد انگلیسی ها در لیست امروز می رسد. خانه مد بربری یک انگلیسی اصیل است که همه آن را با طرح چهارخانه معروفش می شناسند. این شرکت در سال 1856 توسط توماس بربری  تاسیس شده است.

دولچه و گابانا

خانه مد ایتالیایی از سال 1985 کار خود را با همکار دو طراح میلانی آغاز کرد. این برند که با نام دی اند جی نیز شناخته می شود دامنه وسیعی از محصولات لوکس را در لیست فروش دارد.

شنل

این خانه مد فرانسوی اصولا نیازی به معرفی ندارد. از سال 1909 تا به امروز داشتن تولیدات شنل برای هر شیک پوشی همانند تعبیر یک رویای شیرین است.

دیور

یک فرانسوی نامدار دیگر در لیست امروز است. این برند رقابت بسیار سختی با نامداران دنیای مد دارد. سابقه تاسیس آن به سال 1946 میلادی باز می گردد. نام دیور روی هر محصولی که باشد حسی از تفاوت را برای صاحب آن به همراه دارد.

ورساچه

شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیای است که در سال 1978 شکل گرفته است. هم اکنون ورساچه یکی از بزرگترین های دنیای مد است و طرفداران بی شماری دارد.

ارمس

در سال 1837 و شهر پاریس، برندی شکل گرفت که تا به امروز بخشی از لوکس ترین کالاهای مصرفی جهان را تولید کرده است. ارمس به عنوان یکی از قدیمی ترین های صنعت پوشاک اعتبار ویژه ای در میان مصرف کنندگان دارد. فراموش نکنید؛ ارمس متخصص طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت است.

فندی

سابقه این برند در دنیای مد به سال 1925 و کشور ایتالیا باز می گردد. فندی یکی از برترین تولید کنندگان لباس و لوازم جانبی در جهان مد محسوب می شود.

آرمانی

از سال 1975 با جورجیو آرمانی در ایتالیا شکل گرفت. لباس، جواهر، عطر، لوازم منزل و ... آرمانی این روزها همه جا حضور دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
14:27 - 1394/06/08
من میرم عبدل اباد لباسهای پاکستانی و بنگلادشی میخرم.خیلی از مغازه داران شمال شهر میان اونجا میخرن و بالای شهر دو سه برابر میفروشن
رويا
Iran, Islamic Republic of
08:42 - 1394/06/11
پس البسكو و البسپوش چي ؟
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: