پولنیوز- بازرسيهاي منظم و مستمر از شبكه نمايندگيهاي مجاز از مهم ترين برنامههاي شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) براي كنترل و ارائه خدمات مناسب و افزايش رضايت مشتريان است.
شهريار سلطاني معاون شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) با بيان اين مطلب افزود: براي ارائه خدمات استاندارد و با كيفيت توسط نمايندگيهاي مجاز، شاخصها و معيارهاي متعددي تبيين شده كه اهم اين شاخصها در حوزه تسهيل فرآيند پذيرش و ترخيص خودرو، كيفيت تعميرات، كنترل بر هزينههاي دريافتي از مشتريان، استفاده از قطعات استاندارد و رسيدگي به درخواست يا شكايات مشتريان خلاصه ميشود.
وي افزود: تمام تلاش شركت ايران خودرو ايجاد زير ساختارهاي مناسب براي ارتقاي شاخصهاي مذكور در شبكه نمايندگيها و جلب رضايت مشتريان است و نمايندگان نيز متعهد خواهند بود كه خدمات را با بهترين سطح كيفيت به مشتريان محصولات ايران خودرو ارائه كنند. اگر چه اعتقاد داريم كه هنوز براي جلب كامل رضايت مشتريان راه طولاني در پيش رو داريم، اما حداكثر تلاشمان را خواهيم كرد كه اين زمان حداقل شود.
سلطاني گفت: بازرسيها به صورت محسوس و نامحسوس و در قالب مشتري از شبكه نمايندگيها صورت خواهد پذيرفت و در صورتي كه مغايرتي در شبكه مشاهده شود با متخلفان حسب ضوابط شركت برخورد خواهد شد.
معاون شبكه خدمات با اشاره به آمار كميسيون اعطاو لغو نمايندگيها گفت: از ابتداي سال 94 تا كنون امتياز 40 نمايندگي لغو شده يا به حالت تعليق درآمده و براي 9 نمايندگي ديگر نيز اخطار كتبي كميسيون صادر شده كه در صورت عدم اصلاح مغايرت ها امتياز اين 9 نمايندگي نيز لغو خواهد شد.