April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۷۹۶۷
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
0
دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی و سیدرضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در محل کتابخانه ملی این تفاهم‌نامه همکاری را در 5 ماده به امضا رساندند.
امضای تفاهمنامه بین بانک دی و کتابخانه ملی
پول‌نیوز- بانک دی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و حمایت از انتشارات کتب نفیس اسلامی و ایرانی، با کتابخانه ملی ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی و سیدرضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در محل کتابخانه ملی این تفاهم‌نامه همکاری را در 5 ماده به امضا رساندند.

حمایت مالی و معنوی از جریان کتابخوانی و همکاری با سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حمایت مالی از برگزاری رویدادهای مشترک با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مشارکت در انتشار نفایس از موارد این تفاهم‌نامه است.

همکاری کتابخانه ملی با بانک دی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی و برگزاری رویدادهای مشترک نیز از بندهای دیگر این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه آمده است طرفین به منظور هماهنگی، تشریک مساعی، برطرف کردن مشکلات و ابهامات احتمالی در راستای اجرای مفاد توافقنامه و طرح‌های مشترک، کمیته دائمی متشکل از نمایندگان طرفین به مدت دو سال در بانک تشکیل می شود تا در امور مربوط به نظارت، همانگی و تسهیل در اجرای توافق‌نامه را برعهده گیرند.

در اجرای پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، تخصصی و انتشاراتی و برگزاری دوره‌های تخصصی همکاری و شرایط مناسب را برای ارائه منابع و امکانات پژوهشی به مدت دو سال فراهم کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: