April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۸۸۷۵
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
0
بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور می‌باشد.
پیش بینی وزش باد شدید در تهرانپول‌نیوز- بررسی داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور می‌باشد از این‌رو امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این موج روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور فعال خواهد بود.

از بعد از ظهر روز جمعه با تقویت جریان‌های شمالی و گذر موج بعدی تراز میانی، در شمال غرب، برخی مناطق غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتظار می‌رود با ورود این موج از شنبه در مناطق ساحلی دریای خزر و استان اردبیل و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی کاهش دمای هوا بین 3 تا 6 درجه سلسیوس در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش یابد در این مدت ارتفاعات شمالی البرز و استان اردبیل در برخی ساعات به ویژه در جادههای کوهستانی مه آلود خواهد بود.

همچنین طی امروز و فردا در برخی استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

آسمان امروز تهران صاف و در پاره‌ای از نقاط با افزایش ابر و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای امروز تهران به ترتیب 26و 16 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.
برچسب ها: وزش باد ، تهران ، هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: