May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۸۹۹۳
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
0
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فک پلمپ ماشین‌آلات نساجی مازندران در سه‌گام حل شد.
فک پلمپ ماشین آلات نساجی مازندران در سه مرحله انجام شدپول‌نیوز- محمد پور در گفتگو یی افزود: حل بحران‌های عمیق نساجی منجر به اشتغال  ۴۰۰ نفر و رفع پلمپ  ۱۰۰ میلیارد تومان ماشین‌آلات نساجی شد وسوله های آماده بهره‌برداری که به خاطر بحث حقوقی فعالیت نمی‌کرد، شروع به کارکردند.

محمد پور درباره منطقه آزاد اقتصادی، یکی از دلایل ایجاد منطقه آزاد را داشتن پتانسیل صادرات کالا و جذب گردشگر برشمرد و تصریح کرد: در هرکجای مازندران که این مزیت‌ها برای استقرار منطقه آزاد باشد این منطقه ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، تشویق و تأیید رئیس‌جمهور در خصوص اتمام محرومیت مازندران در کشف صنایع استان را  یکی از دستاوردهای سفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۹۹ درصد پهنه‌های صنعتی استان را نتوانستیم شناسایی کنیم که بسیار موردتوجه زمین شناسان است ولی به خاطر پوششش گیاهی اکتشافات معدنی استان در سطح پایینی است.

وی بابیان این‌که در برخی از قسمت‌ها معادن باارزشی داریم افزود: برای استفاده از این معادن از بخش خصوصی توانمند و با اهلیت باید استفاده می‌کردیم که شرکت غدیر آماده سرمایه‌گذاری بود و با سازمان زمین‌شناسی کشور برای پنج هزار و ۳۲۳ کیلومترمربع درزمینهٔ شناسایی استفاده کردیم که کار بزرگی است و یک‌بار باید معادن برای همیشه تعیین تکلیف شود.

وی حجم سرمایه گذاری شرکت غدیر را بالا اعلام کرد و ابراز داشت: درنهایت در کل مبحث اکتشاف با غدیر با سقف اعتبار سه میلیارد تومان مصوب شد و فقط موضوع هماهنگی بین دستگاه‌ها از دهیاران تا مسئولان بالاتر و سازمان‌های ذی‌ربط باید انجام شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: