May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران خبرداد
کد خبر: ۱۶۴۴۱۴
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
0
پول‌نیوز- مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از بارگیری نخستین محموله بانکرینگ این شرکت به وزن ٤٢ هزار تن خبر داد وگفت: با دریافت مجوز بانکرینگ از وزارت نفت و دریافت مستقیم سهمیه بانکرینگ، از این پس با شرایط بهتری نسبت به سوخت‎ رسانی‎ به کشتی های تحت مالکیت و اجاره خود در خلیج فارس و دریای عمان، اقدام خواهیم کرد.

علی اکبر صفایی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفتکش پیش از این سالانه بیش از ٦٠٠ هزار تن سوخت مورد نیاز ناوگان خود را از راه های مختلف و با پرداخت هزینه بالا تامین می‎کرد، اظهار کرد: این شرکت با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان کشتی‎های نفتکش جهان و به پشتوانه شش دهه فعالیت و تجربه در حوزه حمل و نقل دریایی مواد نفتی و دارا بودن ظرفیت های متنوع، اعم از سوخت ‎رسانی و تامین خدمات جانبی کشتی ها، می‎تواند علاوه بر تامین نیاز ناوگان خود، نسبت به فراهم کردن سوخت مورد نیاز دیگر کشتی های تجاری و نفتکش که در آبهای ساحلی کشورهای خلیج فارس تردد می‎کند نیز اقدام و با ورود به بازار بزرگ بانکرینگ امارات، در این حوزه هم نقش‎آفرینی کند.

وی افزود: با دریافت مجوز بانکرینگ از وزارت نفت و دریافت مستقیم سهمیه بانکرینگ، از این پس با شرایط بهتری نسبت به سوخت‎ رسانی‎ به کشتی های تحت مالکیت و اجاره خود در خلیج فارس و دریای عمان، اقدام خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران تصریح کرد: این شرکت می‎تواند از طریق شرکت های زیرمجموعه خود که در حال حاضر فعال هستند، علاوه بر تامین سوخت کشتی ها، نیازهای تعمیراتی، تامین قطعات، آذوقه و خدمات مربوط به نقل و انتقال خدمه کشتی‏ ها را نیز انجام دهد.

به گفته صفایی در آینده با برطرف شدن تحریم های یکجانبه و از سرگیری تردد کشتی های خارجی به بنادر ایران، شرکت ملی نفتکش ایران این توانایی را دارد که به تامین سوخت و ارائه خدمات جانبی به این کشتی ها نیز اقدام کند تا به این ترتیب سهم ایران از بازار بانکرینگ در خلیج فارس هم به میزان قابل قبولی افزایش یابد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: