May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۶۷۵۸
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
0
مجید صفدری در دیدار با مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی؛ بیمه‌گران از فرصت‌های به دست امده در دوران پسا تحریم می توانند استفاده کنند.
دیدار مدیران عامل بیمه «ما» و صندوق تأمين خسارت‌هاي بدنيپول‌نیوز- مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» و دکتر جباری مدير عامل صندوق تأمين خسارت‌ هاي بدني در دیداری دوستانه با یکدیگر تبادل نظر کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیران عامل شرکت بیمه «ما» و صندوق تامین خسارت های بدنی طی  جلسه ای  به بحث و بررسی  اقتصاد مقاومتی و شرایط و گشایش ‌های ایجاد شده دوران پسا تحریم پرداختند.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بیمه «ما» در خصوص شرایط دوران پسا تحریم گفت: در دوران پسا تحریم اولين گام صنعت بيمه کشور باید حفظ دستاوردها و موقعیت‌های تثبیت شده باشد و نسبت به برقراری و ارتقاء توسعه با شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان اقدام گردد. توسعه ظرفیت‌های داخلی می تواند موجب ورود شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای دنیا به صنعت بیمه کشور شود و نتیجه این امر ارتقاء دانش فنی و به روز رسانی صنعت بیمه در تمامی حوزه‌ها است.

وی در ادامه اضافه کرد: بیمه گران می توانند از فرصت هاي به دست آمده استفاده کنند.در این راستا نقش آموزش و تبادل علم مدرن بازاریابی ، فروش ، CRM  ، طراحی بیمه نامه های جدید ، استفاده از فناوری های IT  و تکنولوژی اطلاعات  جایگاه با اهمیتی دارد.

مهندس مجید صفدری تاکید کرد: درون گرايي و خود بيمه گري که بازار ايران را فرا گرفته و هرريسکي را حتي بيش از ظرفيت نزد خود و درنهايت در داخل کشور نگه مي داریم، سيستمي است که بايد اصلاح شود چنانچه درصنعت بيمه ايران بیشتر  سرمايه گذاري شود آنگاه صنعت بیمه ایران توانمندتر و قدرتمندتر از عهده جذب ریسک ها بر می آید.

دکتر جباری نیز در خصوص قانون جدید بیمه نامه شخص ثالث و اقدامات انجام شده در صندوق تامین خسارت های بدنی و سرمایه گذاری های انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه تحت مدیریتشان مباحثی را مطرح نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: