April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۷۷۱۴
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
0
پول‌نیوز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک با بیان اینکه مقرر شده در سال 95بودجه مناطق ویژه اقتصادی کشور تا 1.5 برابر افزایش داشته باشد گفت: امیدواریم این میزان در دولت مصوب شود تا در راستای توسعه و بهره برداری از مناطق ویژه اقتصادی به کار گرفته شود.

سیدمحمدعلی سیدابریشمی بر ایجاد بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در مناطق ویژه تاکید کرد و افزود: این مناطق در گسترش صنعت و صادرات نقش مهمی دارند.

وی اظهار کرد: از زمانی که پیگیری امور مناطق ویژه اقتصادی به این سازمان واگذار شده در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و وضعیت بهتری در مقایسه با گذشته خود دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از اختصاص بودجه 350 میلیارد ریالی برای ایجاد و تکمیل زیرساختها و توسعه مناطق ویژه اقتصادی 9 گانه کشور در سال جاری خبر داد گفت: پیگیری لازم برای تخصیص کامل این اعتبارات در دست انجام است.

سید ابریشمی همچنین افزود: مناطقی که هنوز به هر دلیل نتوانستند بودجه اختصاصی خود را دریافت کنند تلاش نمایند تا این امر تاپایان سال جاری تحقق یابد.

وی اضافه کرد: پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و برقراری ارتباط تجاری بین المللی و تحرک در اقتصاد منطقه ای از اهداف مهم مناطق ویژه است که طی سالیان اخیر توجه مناسبی به آن نشده است.

برچسب ها: مناطق ویژه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: