April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۸۲۳۱
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵
0
حتما حضور برخی از آنها در لیست ما موجب غافلگیری شما خواهد شد؛ جائیکه مثلا یک هاچ بک جمع و جور عملکردی بی نظیر در فصل سرد را از خود به نمایش می گذارد!

پول‌نیوز، مازیار دانیالی-  شاید انتظار ما از یک خودرو زمستانی چیزی در اندازه های یک اس یو وی با لاستیک های آج دار و بیرون زده از فندرها باشد. اما به هرترتیب علاقه مندان خودرو در مناطق سردسیر و پربارش و یا در فصل زمستان نیز از انواع کلاس های خودرویی مانند سدان، کوپه، کراس اوور و ... استفاده می کنند و در واقع یک خودروی مناسب اینگونه آب و هوا صرفا یک اس یو وی غول پیکر نخواهد بود. امروز تصمیم داریم تا تعدادی از خودروهای زمستانی را معرفی کنیم که حتما حضور برخی از آنها در لیست ما موجب غافلگیری شما خواهد شد؛ جائیکه مثلا یک هاچ بک جمع و جور عملکردی بی نظیر در فصل سرد را از خود به نمایش می گذارد! با پول نیوز همراه باشید.

سوبارو ایمپرزا 2015

یک هاچ بک با اندازه ای بسیار کاربردی و مناسب به شمار می رود. این خودروی ژاپنی همانند سایر محصولات سوبارو  و سری ایمپرزا مجهز به موتوری قدرتمند است. قلب تپنده 2 لیتری با 148 اسب بخار خروجی ایده آل به نظر می رسد. ایمپرزا هاچ بک محهز به سامانه چهارچرخ متحرک بوده ، هندلینگ و فرمان پذیری فوق العاده ای روی جاده دارد که در مجموع موجب شده عملکرد مناسبی را در فصل زمستان به نمایش بگذارد.

جگوار ایکس اف 2014

یک سدان لوکس و بسیار خوش ساخت است. این مدل از جگوار مجهز به سامانه چهارچرخ متحرک بوده و عملکردی بی نظیر در هندلینگ و فرمان پذیری دارد. در ایکس اف 2014 از یک موتور 3 لیتری با 340 اسب بخار خروجی، استفاده شده است. این سدان 6 سیلندر در زمستان و هوای سرد عملکردی فوق العاده دارد.

سوبارو لگاسی 2015

دیگر سوباروی حاضر در لیست امروز، لگاسی 2015 است که مجهز به سامانه چهارچرخ متحرک بوده و ابا دو نوع موتور قابل سفارش است. نونه 4 سیلندر 2.5 لیتری با 175 اسب بخار خروجی و نمونه 6 سیلندر 3.6 لیتری با 256 اسب بخار خروجی و گشتاور 247 پوندفوت. این مشخصات از لگاسی یک "متخصص زمستان" ساخته است.

ب ام و 535 ایکس آی اسپرت واگن 2008

مجهز به سامانه چهارچرخ متحرک و موتور 6 سیلندر 255 اسب بخاری است. گشتاور مجموعه نیز برابر با 220 پوند فوت است که در مجموعه این مشخصات از 535 گزینه ای مناسب برای جاده های زمستانی می سازد.

ولوو ایکس سی 70 ای دبلیو دی

این مدل را می توان یک اس یو وی همه فن حریف دانست. سامانه چهارچرخ متحرک به همراه قلب تپنده 240 اسب بخاری 6 سیلندر از ایکس سی 70 دبلیو دی گزینه ای مناسب برای جاده های زمستانی ساخته است. این مدل با استفاده ا دوربین ها و سنسورهای متنوع و همچنین هندلینگ قابل اعتماد، به خوبی در هوای سرد و بارش های زمستانی پایداری دارد.

تویوتا ونزا 2015

ترکیبی از یک کراس اوور و یک هاچ بک است.  به خوبی روی جاده پایداری داشته و از منظر متوری نیز گزینه ای مناسب به نظر می رسد. 6 سیلندر و 268 اسب بخار خروجی برای یک موتور 3.5 لیتری بسیار ایده آل است. ونزا همچنین به سامانه چهارچرخ متحرک نیز مجهز شده است.

آئودی آ 4 پرمیوم کواترو 2013

زیبا، جذاب و پرقدرت؛ این ها بهترین توصیف های ممکن برای آ 4 هستند. بهره گیری از سامانه چهارچرخ متحرک، موتور 4 سیلندر با 211 اسب بخار و هندلینگ مناسب از این خودرو یک متخصص زمستانی ساخته است.

سوبارو دبلیو آر ایکس اس تی آی

اگر اهل سرعت در جاده های برفی! هستید، اگر تمایل ندارید تا آب و هوای زمستانی عالی در برابر توانایی های خودروی شما باشد. بهترین گرینه برای شما اژدهای کوچک سوبارو خواهد بود. سامانه چهارچرخ متحرک در کنار موتور 2.5 لیتری توربوشارژ 305 اسب بخاری، از دبلیو آر ایکس گزینه ای استثنایی ساخته است. گشتاور این مجموعه نیز برابر با 290 پوندفوت است.

آکورا تی ال ایکس 2015

.تجهیز به سیستم اختصاصی سوپر هندلینگ آکورا، تی ال ایکس را به گزینه ای فوق العاده مبدل ساخته است. در قسمت متور دو گزیه در برابر مشتریان قرار دارد. نمونه 4 سیلندر با 206 اسب بخار خروجی و نمونه 6 سیلندر با 290 اسب بخار خروجی.

سوبارو فورستر 2015

چهارمین سوباروی لیست امروز ما فورستر 2015 است. این اس یو وی در میان مشتریان به عنوان یک زمستانی فوق العادع شناخته می شود. سامانه چهارچرخ متحرک به همراه موتورهای 4 سیلندر 175 اسبخاری و 4 سیلندر توربو 250 اسب بخاری کمک می کند تا بهترین انتخاب برای زمستان شکل بگیرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: