May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۹۶۸۷
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
0
پول‌نیوز- دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، پیروزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای قطعی برجام و رفع تحریم های ظالمانه را تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به فرجام رسیدن برجام که گام نهایی در باز کردن گره های تحریم های تحمیلی و خصمانه از پای اقتصاد ایران و پیچیده شدن طومار تحریم ها است، پیروزی بزرگ و تاریخی ملت ایران در برابر قدرت های جهانی است. از طرف خود و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی این پیروزی بزرگ را خدمت مقام معظم رهبری، جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت تدبیر و امید و ملت صبور و بزرگ ایران تبریک عرض می کنیم.

سر افرازی و سربلندی ملت و دولت ایران در مقابل قدرت های بزرگ جهانی که در طول تاریخ حقوق و روابط بین الملل کم نظیر و بی سابقه است، ثمره تلاش های مردان و زنان مومن و انقلابی است که به پشتوانه خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، این بار در میدان سخت و پیچیده مذاکره به پیروزی و ظفر دست یافتند. مراتب قدردانی و تشکر خود را خدمت جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای که در ماههای اخیر در خط مقدم دیپلماسی کشورمان سهم برجسته و بسزایی در این پیروزی داشتند، تقدیم می کنیم.
 
حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: