May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۴۳۲
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
0
فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، سی و هفتمین بهار انقلاب ، هنگامه طلوع آزادی از ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را تبریک و تهنیت عرض می کنم .
پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت دهه فجرپول‌نیوز- دکتر صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ا... دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، سی و هفتمین بهار انقلاب ، هنگامه طلوع آزادی از ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را تبریک و تهنیت عرض می کنم .

شکوفایی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 و به نتیجه رسیدن سال ها مبارزه ، استقامت و شهادت فرزندان این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) ، در زمانه ای که قدرت های جهانی و بلوک شرق و غرب داعیه استیلای جهان را داشته و بر خوانی که گسترده بودند ، امت اسلام را دست به دست می کردند ، اتفاق میمون و خجسته ای بود و برای ستمدیدگان و ملل آزاده جهان دستاوردهای عظیمی داشت . بر آمدن و خروش ملتی که می خواست بدون وابستگی و بدور از طمع ورزی ها ، خود زمام امور را به دست بگیرد و پایه های نظامی دینی را بنیان نهد ، اتفاقی غیر قابل باور و نگران کننده برای استعمار و نظام سلطه بود و هنوز هم پس از دهه ها ، در دشمنی و سنگ اندازی در مسیر انقلاب و نظام کوتاهی ندارند .

آموزه های اصیل و نگرش کلان انقلاب اسلامی و تجارب ارزشمند بدست آمده ، که از غلبه عنصر ایمان و معنویت بر تفکر طاغوتی ، سلطه پذیر و مادی نضج یافت ، امروزه نیز در شیوه اداره حکومت و کشور راهگشاست و هنوز پایه های فکری و مبنایی و ریشه های دینی و اخلاقی انقلاب برای برون رفت از بحران های فزاینده جهان معاصر ، سند بالادستی است و شاهد مثال، اندیشه متعالی اقتصاد مقاومتی است که ریشه های عمیقی در بنیان های فکری انقلاب دارد .

بر همه ما فرض است مبانی انقلاب ، علل ظهور آن و جانفشانی ها و رشادت هایی که برای برپایی نظام به وقوع پیوست را به خوبی برای نسل امروز و فردای کشور تبیین کنیم و یقین بدانیم با استعانت از خداوند متعال و تاسی از ائمه اطهار (ع) ، حرکت در مسیر انقلاب ، پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی و با مدد جستن از حضرت ولی امر ( عج ) ، خواهیم توانست در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته توفیق یابیم و باید تلاش کنیم کشور و نظام عزیزمان در همه عرصه ها به ویژه در عرصه اقتصادی بیش از گذشته نمود و بروز داشته و متجلی گردد .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: