کد خبر: ۱۷۱۶۲۲
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
۲
عضوشورای ملی زعفران گفت: با اجرای برجام و بعد از وقفه 10 ساله بالاخره تا چند روز آینده صادرات طلای سرخ به آمریکا آغاز خواهد شد.
صادرات زعفران به آمریکا تا چند روز آیندهپول‌نیوز- علی حسینی عضوشورای ملی زعفران در گفتگو یی در خصوص صادرات زعفران به آمریکا اظهار داشت: با اجرای برجام و گشوده شدن در های دنیا بعد از وقفه 10 ساله بالاخره تا چند روز آینده صادرات 10 کیلویی طلای سرخ به آمریکا آغاز میشود.

وی با اشاره به وضعیت صادرات زعفران به دیگر کشورها گفت: متاسفانه به سبب حباب کاذب قیمت ها در بازار آهنگ رشد صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته منفی است و حال پیش بینی می‌کنیم که با اصلاح قیمت‌ها و عرضه محصول به بازار شاهد خروج از رشد منفی صادرات خواهیم بود.

حسینی با اشاره به متناقض بودن آمار صادرات گمرک با شورای ملی زعفران بیان داشت: نرخ ارز آوری صادرات زعفران از سوی شورای ملی زعفران با آمار گمرک به سبب آنکه نرخ‌های صادراتی گمرک ماه ها و حتی سالها تغییر پیدا نمی‌کند متفاوت است.

عضوشورای ملی زعفران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو زعفران بین کیلویی 5 میلیون و 700 هزار الی 5 میلیون و 800 هزار تومان بوده و گفتنی است که باید حداقل یک میلیون تومان دیگر از حباب کاذب قیمت ها شکسته شود وتا شاهد جهش صادرات باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
11:31 - 1394/11/14
باز فله ندید .بسته بندی کنید اسم ایران رو درج کنید کشورو بشناسن همه ارزش افزوده هم بگیرید .
قدرت اله
Iran, Islamic Republic of
13:15 - 1394/11/14
صادرات به گونه ای نباشد به مردم مصرف کننده داخل فشار وارد شود و لذت صادرات محصولات کشاورزی به کامشان زهر شود در حال حاضر پیاز و سیر قیمت بالایی به خود گرفته است که می طلبد که در صادرات مازاد بر مصرف صادر شود در حال حاضر پیاز کیلویی 4000 هزار تومان و سیر کیلویی 18000 هزار تومان شده است که خود تورم زا می باشد و موجب آن می گردد که بقیه کالاها و خدمات به پیروی از آنها افزایش یابد که به ضرر مصرف کننده داخلی می باشد و جای خوشحالی زیادی اینگونه کالاهای مصرفی صادراتی ندارد .
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: