May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۹۵۸
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
0
فرحی تأکید کرد: بسیج این بانک در تمامی عرصه‌ها به خوبی ظاهر شده و برنامه‌های خود را نیز در راستای صرف و صلاح بانک تدوین و اجرا می‌کند.
دیدار مدیرعامل پست بانک و فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطاتپول‌نیوز- دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نشست صمیمی با مهندس مهدیون فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،
فرحی در این نشست ضمن تبریک دهه مبارک فجر و آغاز سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تشریح مأموریت‌ها و خدمات این بانک پرداخت و اظهارداشت: خوشبختانه با حمایت مسئولان وزارتخانه و تلاش‌های مدیران و کارکنان، شاهد بالندگی و پیشرفت بانک هستیم.

 وی افزود: بسیج پست بانک ایران همواره در کمک به پیگیری وصول مطالبات و اشاعه سلامت اداری پیشگام است که این اقدام، امری شایسته و در جهت ارتقاء بانک بسیار مؤثر می‌باشد.

دیدار مدیرعامل پست بانک و فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات

فرحی تأکید کرد: بسیج این بانک در تمامی عرصه‌ها به خوبی ظاهر شده و برنامه‌های خود را نیز در راستای صرف و صلاح بانک تدوین و اجرا می‌کند.

مهندس مهدیون نیز در این نشست گفت: نقش پست بانک ایران در جامعه مخصوصاً در مناطق روستائی بسیار پررنگ بوده و این خدمت‌رسانی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است به خوبی توسط این بانک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج بازوی قابل اعتماد و کمک‌رسان مدیران و مسئولان در هر سازمانی است و این امر در پست بانک ایران به وضوح دیده می‌شود.

مهدیون اظهارداشت: بسیج می‌تواند با ارائه آموزش‌های لازم، نیروهای متخصص و متعهد را تربیت کرده تا بتواند در زمینه‌های مختلف به سازمان کمک نماید.

گفتنی است: در این جلسه عبدالرحمن آقائی فرمانده بسیج پست بانک ایران، مجید قنائی جانشین وی و دوتن از معاونان مهندس مهدیون نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: