May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز- سه سارق حرفه‌ای که با طعمه قرار دادن دختران، خودروهای مدل بالا را سرقت می‌کردند، پس از دستگیری جزئیات سرقت‌های خود را فاش کردند.

به گزارش جام‌جم ، چندی قبل مردی با مراجعه به ماموران راز سرقت‌های اعضای این باند را فاش کرد.

او به ماموران گفت: امروز دو دختر را سوار خودروی مدل بالای خود کردم که در میانه راه از من خواستند برایشان آبمیوه بخرم. مقابل مغازه‌ای توقف کرده و برای خرید آبمیوه به مغازه رفتم که در این هنگام پسری جوان پشت فرمان نشست و همراه دو دختر خودرو را سرقت کردند.

در ادامه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. ردیابی‌ها نشان داد، اعضای این باند پس از سرقت خودرو، آن را در استان فارس می‌فروختند.

سرانجام پسری جوان و سه دختر در این پرونده دستگیر شدند. جوان سارق در بازجویی گفت که دو مرد نیز با او همدست هستند که اکنون فراری‌اند.

در تحقیقات از وی مشخص شد او و همدستانش با دختران جوان دوستی خیابانی داشته‌اند و آنها را به دام انداخته و با همدستی آنها مردانی را فریب داده و خودروهایشان را دزدیده‌اند.

تحقیقات از اعضای این باند نشان می‌داد آنها خودروهای سرقتی را به استان فارس منتقل می‌کردند و به بهانه فروش خودروها، خریداران را به محل خلوتی کشانده و با تهدید، پول آنها را نیز سرقت می‌کردند.

با تحقیقات پلیسی دو عضو دیگر باند در اصفهان و کرج شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از خانه اعضای باند، بیش از 300 هزار دلار و دیگر ارزهای خارجی و مدارک خودروهای سرقتی کشف شد.

درحال حاضر تحقیقات از متهمان درباره دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد و افرادی که در دام آنها گرفتار شده‌اند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان شکایت خود را مطرح کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:40 - 1394/11/19
مقصر صاحب خودروست که موقع پیاده شدن سوئیچو با خودش نمیبرده
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: