May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۲۸۷۰
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
0
پول‌نیوز- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی به دانشجویان برتر در جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

حسن قاضی‌زاده هاشمی دوشنبه شب در آیین پایانی هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: وام ۵۰ میلیون تومانی به شرطی به دانشجویان برتر این جشنواره اعطا می‌شود که آنان پیش از پایان تحصیلات ازدواج کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار دانشجو در این جشنواره شرکت کردند، افزود: هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور بسیار پرنشاط برگزار شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید بخش عمده توجه دانشگاه‌های کشور از جنس مسائل فرهنگی باشد، ادامه داد: آنچه باید به آن توجه داشته باشیم، پس از توکل به خدا، راستی، درستی، نیک‌پنداری، عشق به مردم و توجه به مشکلات آنان است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: