May 2024 07 / سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۲۹۲۲
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
0
ایمانی فر با اشاره به اینکه از قدیم در بازار مبلمان همواره فضایی از عدم اطمینان مشتری نسبت به کالاها وجود داشته اظهار داشت: در حال حاضر تماتم تلاش خود را به کار بسته ایم تا اطمینان و اعتماد لازم به این بازار باز گردد.
پول‌نیوز - یک ایده جدید تبلیغاتی با نگاهی به آثار یک نقاش اروپایی در پی ایجاد تحول در بازار مبل کشور است.

این روزها در بازار مبل یافت آباد آثار نقاشی رنه ماگریت نقاش اروپایی ایده خلاقانه ای را به فعالان این عرصه قرار داده است تا به این وسیله تاثیر ماندگاری در ذهن خریداران مبل و سیسمونی و فرش ایجاد کند.

سه برند بزرگ ایرانی بازار مبلمان منطقه یافت آباد تهران یعنی مجموعه کاسپین,خلیج فارس و پاسارگاد با یک ایده جدید خلاقانه و ملهم از هنرمندان اروپایی , جشنواره فروش خود را آغاز کردند.

بنا به این گزارش نیما کیمیایی مشاور تبلیغاتی مجموعه‌های کاسپین، خلیج فارس و پاسارگاد با اشاره به این ایده جدید که طی یک کمپین برپایه تبلیغات یک کمپانی معظم خودروسازی آلمان شکل گرفته است گفت: شعار کمپین تبلیغاتی "مبلو بخر, اخمو ببر" که این روزها در جای جای شهر تهران به چشم می خورد با هدف ماندگاری جشنواره فروشی است که از سوی سه مجموعه فعال در عرصه مبلمان ارائه شده است.

وی افزود : وقتی جشنواره ای در زمینه فروش یک محصول در کشور ما آغاز می شود به شکل معمول پس از مدتی از خاطر افراد پاک و از یاد ها می رود در حالیکه شرکت BMW در آلمان سال هاست با این ایده که ساختار قسمت جلوی خودروهای تولیدی اش هویت خاص خود را در نزد مردم ایجاد کرده و در این ساختار ,مشابه سبک سورآلیستی رنه ماگریت چهره ای ماندگار از برند خود در اذهان باقی گذاشته است به طوریکه مردم آلمان از این خودرو بعنوان آقای اخمو یاد می کنند , ما را برآن داشت تا برای تبلیغات جشنواره فوق از همین شیوه استفاده کنیم.

کیمیایی ادامه داد:منظور از واژه" اخمو" در این تبلیغات این است که برندگان این جشنواره در عین اینکه دچار مسرت و خوشحالی هستند ,سر آخر با "اخمو"یا همان جایزه ویژه که خودرو BMW سری 3 است را با خود به خانه می برند.

وی اضافه کرد :این ایده هوشمندانه که با شعار "مبل بخر..اخمو ببر !" باعث می شود مخاطبان این تبلیغ همواره در یاد داشته باشند که سه برند صاحبنام بازار مبلمان جشنواره ای بزرگ را تدارک دیده اند که نه تنها در پایان هر هفته ده ها جایزه به برندگان اهدا می کند بلکه در قرعه کشی نهایی یک دستگاه از این خودرو را به برنده مرحله پایانی تقدیم خواهد کرد و بدین ترتیب ماندگاری این جشنواره را در اذهان دو چندان خواهد شد و در عین حال این رویکرد باعث می شود هزینه های تبلیغات به شکل موثری کاهش یابد.

وی در خاتمه اظهار داشت: در این کمپین تلاش شده که شکلی جدید از تبلیغات ترویج شود و لزوما به مفهوم فروش وتجارت صرف اکتفا نشود.

اذهان مخاطبان را معطوف به جشنواره نگه خواهیم داشت

بنا به این گزارش همچنین علی نقی زاده مدیر بازار مبل خلیج فارس نیز در خصوص این کمپین تبلیغاتی اظهار داشت:ما در سه مجموعه فروش مبلمان تصمیم گرفتیم در هرهفته به خریداران و بازدید کنندگان از مجموعه‌ها هدایایی اهدا کنیم و بر این اساس قرعه-کشی مجموعه کاسپین را برای روز دوشنبه، خلیج فارس را روز سه شنبه و پاسارگاد را در روز چهارشنبه هر هفته برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این جشنواره از تاریخ هشتم دی آغاز شده و تا اواسط اسفندماه ادامه خواهد یافت که به احتمال زیاد به دلیل رفاه حال مشتریان این مدت تمدید خواهد شد.

وی افزود:پیش از این در جشنواره های مشابه دچار این مشکل بودیم که با گذشت اندک زمانی از ایام جشنواره اذهان عامه مخاطبان و خریداران معطوف به آن رویداد نمی شد و آن را از خاطر می برد اما با رویکرد جدید با پایه گذاری این کمپین به طور حتم مشتریان را به خود جلب خواهیم کرد.

نقی زاده ادمه داد: مجموعه خلیج فارس بخش بزرگی را برای عرضه سرویس اتاق نوزاد کودک و نوجوان و سیسمونی ، در 2 طبقه و به همراه 3 طبقه تخصصی مبلمان منزل و سرویس خواب در سبک های مختلف با تمامی امکانات رفاهی تدارک دیده ایم و ما اولین مجموعه های عرضه مبلمان در منطقه یافت آباد بودیم که جشنواره هایی از این دست را برگزار کرده ایم و با تکیه بر تجربیاتی که در این راستا کسب کرده ایم تلاش کرده ایم که در این جشنواره نوآوری های مد نظر خود را به شکلی کامل تر ارائه دهیم.

وی افزود: همچنین در بازار مبل کاسپین بالغ بر 120 برند برتر مبلمان و دکوراسیون داخلی برای رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان با تخصیص یک طبقه اختصاصی سرویس خواب با بیش از 15 برند برتر و همچنین یک طیقه اختصاصی با حضور برند آقای فرش و پارکینگی با ظرفیت 1300 خوردرو به صورت رایگان در هر سه مجموعه پذیرای هموطنان عزیز هستند .

عدم اطمینان مشتری نسبت به کالاها در بازار مبلمان

این گزارش حاکی است همچنین محمد ایمانی فر، مدیر بازار مبل پاسارگاد نیز با اشاره به اینکه در این جشنواره تلاش شده طیف متنوعی از محصولات عرضه شود گفت: در این جشنواره پکیج کاملی از تمام محصولات مورد نیاز مردم در سه مجموعه آماده شده و مبلمان، فرش، سرویس خواب و محصولاتی از این دست معرفی می شود تا بنا به سلیقه و بودجه مورد نظرشان کالای خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: در مجموعه پاسارگاد با یک طبقه اختصاصی اتاق نوزاد، کودک و نوجوان و سیسمونی و 2 طبقه مبلمان منزل و سرویس خواب تدارک دیده شده و همچنین طیف وسیعی از کارهای کلاسیک که طبقات متوسط به شکل راحت تر قادر به تهیه آن باشند در نظر گرفته شده و بر این اساس شرایطی مهیا شده که مشتریان به راحتی با استفاده از پارکینگ رایگان کالای مورد نظر خود را تهیه و آن را خریداری کنند.

ایمانی فر افزود: تلاش شده تا محیطی کاملا متفاوت با بازارهای مشابه تدارک دیده شود که خریداران با آرامش خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و می توانیم به مشتریان این اطمینان را بدهیم که آنها می توانند در بهترین زمان ممکن با کیفیت ترین کالا ها را به قیمت مناسب تهیه کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی به سهولت امکان رفع آن برایشان فراهم باشد تا دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از قدیم در بازار مبلمان همواره فضایی از عدم اطمینان مشتری نسبت به کالاها وجود داشته و هم‌اکنون تلاش شده تا اطمینان و اعتماد لازم به این بازار باز گردد از اختصاص تخفیف 10 درصدی در ایام برگزاری این جشنواره خبر داد.

منبع: ایران اکونومیست

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: