May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۳۹۵۴
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
0
حسینی همچنین ارايه قطعات در رده‌هاي متفاوت قیمتی را راهکاري براي خروج شبکه‌های غیر مجاز از شبکه تامین بازار دانست و اظهار كرد: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته شرکت ایساکو در نظر دارد قطعات را درجه‌بندي كرده و در رده‌هاي قيمتي مختلفي به بازار ارايه كند تا مشتريان ضمن اطمينان از كيفيت كالا، متناسب با بودجه خود حق انتخاب داشته باشند.
برنامه شرکت ایساکو برای مقابله با قطعات تقلبیپول‌نیوز- مديرعامل شرکت ایساکو گفت: هر چند اجرای طرح اصالت قطعه در شرکت ایساکو از طرح‌های بسیار خوب و قابل قبول برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی است اما وجود قطعات تقلبي و سوء استفاده سودجويان در بازار هنوز منتفي نيست.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، رضا حسینی اظهار كرد: شرکت ایساکو برای كاهش آمار تخلفات در حوزه فروش قطعات، از برچسب داراي هولوگرام‌‌ و باركد انحصاري استفاده کرده كه خريداران با استفاده از دو روش مي‌توانند به اصالت كالا پي ببرند. وي افزود: يكي از اين ‌راه‌ها ارسال كد قطعه به سامانه پيامكي 300031 است و ديگري استفاده از باركدخوان كه يك اپليكيشن قابل نصب بر روي گوشي‌هاي تلفن همراه است. اين روش  راهي كاملا مطمئن و غير قابل دسترس براي سودجويان است.

حسيني در خصوص مقابله با قطعات تقلبی در بازار و برنامه‌های آتی ایساکو گفت: برای مقابله با قطعات تقلبی در بازار باید پشتیبانی و حمایتی همه جانبه از سوي سازمان‌هاي مربوط صورت گیرد؛ وي ادامه داد: تا زماني كه دست كپي‌كاران و متقلبين از بازار قطعات كوتاه شود، شركت ايساكو تلاش خواهد كرد،با توزيع مناسب لوازم و قطعات يدكي، بيش از پيش شبکه نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز را پوشش دهد تا مشتریان بتوانند نیاز خود را بدون مراجعه به فروشگاه‌هاي متفرقه تامين كنند. وي تاكيد كرد: بديهي است مراكز مجاز ايساكو، قطعات اصل، استاندارد و با كيفيت را به دست مصرف كننده مي‌رسانند.

وی همچنین ارايه قطعات در رده‌هاي متفاوت قیمتی را راهکاري براي خروج شبکه‌های غیر مجاز از شبکه تامین بازار دانست و اظهار كرد: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته شرکت ایساکو در نظر دارد قطعات را درجه‌بندي كرده و  در رده‌هاي قيمتي مختلفي به بازار ارايه كند تا مشتريان ضمن اطمينان از كيفيت كالا، متناسب با بودجه خود حق انتخاب داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ایساکو تصریح کرد: در برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي سال آينده حداقل ٣٠ درصد اقلام مورد نياز شبكه خدمات پس از فروش با تنوع كيفي متفاوت، توزيع و عرضه خواهد شد.
برچسب ها: ایساکو ، قطعات خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: