May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۵۲۵۹
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
0
این بازارچه با هدف معرفی هر چه بیشتر فعالیت‌های موسسه خیریه زنجیره امید و حامیانش در 70 غرفه و میز با حضور شرکت‌های بزرگ و معتبری همچون کرمان خودرو، ال‌جی، اویلا، اُرآل، چای شهرزاد، الیت، سبزان و صنایع غذایی گلها برگزار شد.
حمایت بانک سامان از بازارچه خیریه زنجیره امیدپول‌نیوز- بازارچه زمستانه موسسه خیریه زنجیره امید با حمایت بانک سامان از 12 تا 14 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی - تربیتی قدس تهران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مؤسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید با هدف فراهم کردن خدمات پزشکی و درمانی برای کودکان زیر ۱۸ سال بی‌بضاعت که از بیماری‌های قلبی، ارتوپدی و ناهنجاری‌های ترمیمی و پلاستیک رنج می برند تشکیل شده است و بانک سامان در شش سال گذشته از حامیان فعال این موسسه به‌شمار می‌آید.

براساس این گزارش، این بازارچه با هدف معرفی هر چه بیشتر فعالیت‌های موسسه خیریه زنجیره امید و حامیانش در 70 غرفه و میز با حضور شرکت‌های بزرگ و معتبری همچون کرمان خودرو، ال‌جی، اویلا، اُرآل، چای شهرزاد، الیت، سبزان و صنایع غذایی گلها برگزار شد.

شایان ذکر است، بانک سامان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی مراکز خیریه ازجمله موسسه خیریه زنجیره امید حضوری فعال دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: