April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۷۱۸۳
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
0
شعار اصلي اين پويش مردمي «براي زندگي همين يك زمين را داريم» توجه و مشاركت گسترده مخاطبان را به اهميت موضوع جلب كرده و بازخورد مطلوبي در فضاي مجازي داشته است.
20 فروردين؛ آخرين فرصت شركت در مسابقه «همين يك زمين»پول‌نیوز- بانك ايران زمين اعلام كرد كه بيستم فروردين ماه آخرين فرصت شركت در مرحله نخست مسابقه عكس پويش «همين يك زمين» است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين بانك به عنوان اولين بانك حامي محيط زيست پويش و كمپين « همين يك زمين»  با هدف جلب مشاركت شهروندان درحفظ محيط زيست، آموزش و فرهنگ سازي دوستي با طبيعت و پاكسازي زمين درايام تعطيلات نوروزي را از ابتداي فروردين تا ۲۰ فروردين دررسانه هاي اجتماعي فراگير راه اندازي كرد و عموم مردم وشهروندان سراسر كشور را براي پيوستن به اين پويش دعوت و تشويق كرد.

اين گزارش مي افزايد: شعار اصلي اين پويش مردمي «براي زندگي همين يك زمين را داريم» توجه و مشاركت گسترده مخاطبان را به اهميت موضوع جلب كرده و بازخورد مطلوبي در فضاي مجازي داشته  است.

بانك ايران زمين جهت ترغيب افراد براي پيوستن به اين حركت و براي تقويت انگيزه و ايجاد رغبت بالاخص در نسل جوان كه بخش زيادي از كاربران شبكه هاي اجتماعي را تشكيل مي دهند، مسابقه اي را در دو مرحله طراحي كرد و براي آن جوايزي در نظر گرفت. طي اين مسابقه در مرحله ي نخست از افراد خواسته شد از مناظر طبيعي كه با زباله آلوده شده اند، تصاويري تهيه كرده و در مرحله ي بعد از شركت كنندگان خواسته مي شود كه محل را تميز كرده و زباله ها را در كيسه هاي در بسته قرار داده و مجددا از محيط پاكسازي شده عكس بگيرند.

گفتني است، اين مسابقه به شكل قابل ملاحظه اي مورد استقبال عمومي قرار گرفته است تا جايي كه ۲۵ ميليون نفر از كاربران شبكه اينستاگرام تبليغات اين پويش را ديده و تعداد قابل ملاحظه اي آن را به اشتراك گذاشته و در مسابقه ي نوروزي اين پويش شركت كرده اند. اين مسابقه كه تا بيستم فروردين ماه در جريان است با هدف تقويت روحيه مسئوليت پذيري و ايجاد انگيزه و اشتياق جمعي براي نگهداري از زمين و پيشبرد اهداف زيست محيطي شكل گرفته و مورد حمايت هنرمندان و نخبگان جامعه نيز قرار گرفته است.

در راستاي قدرداني از مشاركت گسترده ايرانيان در پويش فضاي مجازي«همين يك زمين»، نتايج مسابقه عكس اين پويش مردمي در ۱۶ ارديبهشت همزمان با جشن مبعث اعلام مي شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: