May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۲۶۲۴
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
0
خسرو فرحی در گردهمایی مشترک مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های سراسر کشور گفت: پست بانک آمادگی دارد خدمات متنوع بانکی خود را به همه روستا ها گسترش داده و با همکاری با دهیاری ها در همه بخش ها فعالیت کند.
همکاری پست بانک با دهیاری هامدیرعامل پست بانک ایران از آمادگی این بانک برای همکاری با دهیاری های سراسر کشور با هدف توسعه روستایی خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خسرو فرحی در گردهمایی مشترک مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های سراسر کشور گفت: پست بانک آمادگی دارد خدمات متنوع بانکی خود را به همه روستا ها گسترش داده و با همکاری با دهیاری ها در همه بخش ها فعالیت کند.

وی یکی از رسالت‌های اصلی پست بانک ایران را ارایه خدمات در روستاها و تجهیز منابع جهت فعالیت های تولیدی و کسب و کارهای خرد و متوسط عنوان کرد و افزود: پست بانک در زمینه خدمت رسانی به این اقشار پیشگام شده است.

فرحی با بیان اینکه کسانی که در روستاها فعالیت می کنند به خوبی اهمیت زندگی در این مناطق و آثار آن را بر اقتصاد کشور می دانند، خاطرنشان کرد: روستاها 26درصد تولید ناخالص داخلی (GDP )کشور را برعهده داشته و در اقتصاد کشور نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: پست بانک مصمم است با اتکا به اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد عدالت منطقه ای و جغرافیایی در سطح کشور و در راستای برنامه های دولت سهیم باشد.

مدیرعامل پست بانک تامین مالی بخش های فناوری اطلاعات( IT) و ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT )، بانک عامل و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات وهمچنین بانک عامل توسعه روستایی و ارائه کننده خدمات خرد در روستاها را به عنوان رویکردهای اصلی این بانک برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 4 میلیون حساب در روستاها افتتاح و 2میلیون و 500 هزار کارت بانکی نیز در این بخش توسط این بانک صادر شده و بیش از 1.7میلیون نفر در این مناطق یارانه خود را از این بانک می گیرند.

گردهمایی یک‌ روزه 'پست‌ بانک ‌ایران و توسعه روستایی'، امروز بیست و نهم اردیبهشت‌ ماه سال جاری با حضور مسئولان وزارت کشور و مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های سراسر کشور به میزبانی این بانک در تهران درحال برگزاری است.

هدف از برگزاری این گردهمایی هم افزایی بیشتر بین دهیاری ها و این بانک برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر در روستاهاست.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: