May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۲۷۳۰
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
0
با ايجاد اين امکان جديد ضمن اضافه شدن درگاه جديدي براي ارتباط دوسويه، کارشناسان مرکز خدمات مشتريان قادر به ارائه پاسخ هاي تخصصي به مشتريان از طريق اين درگاه جديد خواهند بود.
رونمایی از پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان بانک انصارپول‌نیوز- پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان با افزوده شدن قابليت هاي ارتباطي جديد به منظور تسهيل ارتباط مشتريان با مرکز خدمات مشتريان بانک انصار هم زمان با هفته روابط عمومي به روز رساني شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با ايجاد اين امکان جديد ضمن اضافه شدن درگاه جديدي براي  ارتباط دو سويه، کارشناسان مرکز خدمات مشتريان قادر به ارائه پاسخ هاي تخصصي به مشتريان از طريق اين درگاه جديد خواهند بود.

اين پنجره جديد شامل: بخش سوالات متداول ،طرح پرسش، اعلام رضايت، عدم رضايت و پيشنهادات مشتريان مي باشد.

مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به اين پنجره ضمن طرح سوالات و بيان موضوعات خود در ساعات اداري از مشاوره تخصصي کارشناسان مرکز خدمات مشتريان بانک انصار استفاده کنند.

همچنين در ساعات غير اداري، سوالات و نظرات اين عزيزان ثبت شده و صبح روز کاري بعد به آنها پاسخ داده مي شود.
برچسب ها: بانک انصار ، پنجره
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: