April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۳۹۸۱
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
0
صالحی‌نیا علت بیش از 75 درصد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را مربوط به نقدینگی، بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی خواند.
پول‌نیوز - معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از رونق مجدد بیش از 10 هزار واحد تولیدی و صنعتی تا پایان امسال در کشور خبر داد.

محسن صالحی‌نیا علت بیش از 75 درصد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را مربوط به نقدینگی، بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی خواند.

وی بیان کرد: براساس نتایج بدست آمده از کارگروه‌های تسهیل استان‌ها، تاکنون مشکلات بیش از 2000 واحد صنعتی و تولیدی در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات برای رفع مشکل آنها انجام شده است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود محدودیت‌هایی که در دوره گذشته برای حوزه تولید و اقتصاد کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در رونق برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی، هفت طرح ملی تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: