کد خبر: ۱۸۸۸۴۹
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
۱
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ تاوان اشتباهات وزارت تعاون دولت گذشته در دادن بدون حساب و کتاب مجوز به تعاونی اعتباری را امروزه بانک‌های مرکزی، صادرات و پارسیان می‌دهند.
تدبیر بانک مرکزی در تقبل تعهدات غیرمجازهاپول‌نیوز - نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ساماندهی موسسات اعتباری از سوی بانک مرکزی را اقدامی ستودنی توصیف کرد و افزود: بانک پارسیان و بانک صادرات به عنوان عاملیت موسسات غیرمجاز ثامن الحجج تمام توان خود را بر رفع مشکل سپرده گذاران این موسسات به‌کار گرفته‌اند.

عبدالرضا عزیزی در گفت‌گو با پول‌نیوز تصریح کرد: هم اکنون بیش از 90 درصد سپرده‌های مردم از سوی بانک صادرات به سپرده‌گذاران موسسه منحل شده میزان پرداخت شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین پذیرفتن عاملیت موسسه ثامن الحجج از سوی بانک پارسیان را از خودگذشتگی دانست و افزود: بانک پارسیان همواره خود را نسبت به پرداخت سپرده‌های مردم همواره متعهد می‌داند و مجلس نیز به این موضوع کاملا واقف است.

عزیزی به برگزاری جلسات مشترک مجلس شورای اسلامی با مسئولان بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه ساماندهی موسسات غیرمجاز اشاره و خاطرنشان کرد: تاوان اشتباهات وزارت تعاون دولت گذشته در دادن بدون حساب و کتاب مجوز به تعاونی اعتباری را امروزه بانک‌های مرکزی، صادرات و پارسیان می‌دهند اما با این حال خود را متعهد به بازپرداخت سپرده های مردم می‌دانند و مجلس نیز پیگیر این موضوع است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
شیروان
Iran, Islamic Republic of
23:45 - 1395/04/24
د ست مردم شیروان درد نکند که هم چین نماینده با هوشی به مجلس فرستاندن که همیشه ثنا گو است
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: