May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۳۴۸۷
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
0
آخوندی با اشاره به اینکه سرعت زیرسازی بر مبنای ۳۵۰ کیلومتر در ساعت و بهره برداری ۳۰۰ کیلومتر طراحی شده است، گفت: مهمترین مسئله گشایش LC بوده است که فکر می‌کنم اولین پروژه بعد از برجام بود که موفق به گشایش LC شد.
اعتبار 1/8 میلیارد دلاری برای احداث قطار سریع السیرپول‌نیوز - راه اندازی قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان با سرعت ٣٥٠ كیلومتر در ساعت كه با تامین مالی ١ میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلاری بانك صنعت و معدن در حال اجراست تحولی در صنعت حمل و نقل ریلی كشورایجاد خواهد كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، چندی پیش عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه راه آهن پُرسرعت تهران - قم - اصفهان اظهار داشت: ماهیت راه‌آهن، سرعت است هر کجا که سرعت بالا می رود دقت هم باید افزایش یافته و تصمیمات درستی گرفته شود.

آخوندی با اشاره به اینکه سرعت زیرسازی بر مبنای ۳۵۰ کیلومتر در ساعت و بهره برداری ۳۰۰ کیلومتر طراحی شده است، گفت: مهمترین مسئله گشایش LC بوده است که فکر می‌کنم اولین پروژه بعد از برجام بود که موفق به گشایش LC شد.

این گشایش اعتباركه توسط بانك صنعت و معدن انجام گرفته است رسما نقش این بانك را در تامین مالی پروژه های زیربنایی و زیرساختی كشور روشن می سازد.

بر اساس گزارش یاد شده این مسیر راه آهن در بخش قم تا اصفهان ٧٠ درصد پیشرفت فیزیكی داشته و با اتمام آن تحول بزرگی در صنعت زیرساخت كشور ایجاد خواهد شد.

گفتنی است طرح قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان توسط بانك صنعت و معدن و در راستای ایجاد مبانی توسعه پایدار در كشور تامین مالی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: