May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۴۶۱۴
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
0
منصور صادقیان گفت : در چهار ماه نخست امسال بیش از ۶ هزار انشعاب نصب و بیش از هشت هزار و ۶۰۰ اشتراک جدید پذیرش شده است.
400 روستای آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره مند می شوندپول‌نیوز - ارومیه - مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت : عملیات گازرسانی به ۳۹۸ روستا در این استان در حال اجراست.

منصور صادقیان در گفتگویی با بیان اینکه در سه سال گذشته به ۱۶۲ روستا گازرسانی شده است افزود: شرکت گاز استان برای گازرسانی به روستاها و مناطق بی بهره از نعمت گاز طبیعی عزم جدی دارد و تا کنون بیش از ۴۸۰ روستای استان از این نعمت خدادادی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به هشت شهر استان در مراحل مختلفی از اجرا قرار دارند اضافه کرد: در چهار ماه نخست امسال بیش از ۶ هزار انشعاب نصب و بیش از هشت هزار و ۶۰۰ اشتراک جدید پذیرش شده است.

صادقیان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در این استان اجرا شده است عنوان کرد: هم اکنون ۹۹ درصد خانوار شهری این استان از نعمت گاز برخوردار و ۴۸۰ روستا نیز به شبکه گازرسانی کشور متصل هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های گازرسانی به بیش از ۲۸۰ روستای این استان در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت ۶۶ روستای آذربایجان غربی و دو شهر به شبکه گازرسانی کشور متصل شده و از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد که برای اجرای این پروژه ها بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

صادقیان با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به روستاها و شهرهای دیگر این استان افزود: در هفته دولت، کلنگ پروژه های گازرسانی به ۱۸۵ روستا و یک شهر دیگر استان آذربایجان غربی نیز به زمین زده خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲۱۵  میلیارد تومان برآورد شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین همکاری نهادها و سازمانها، روند عملیات گازرسانی به مناطق محروم از نعمت گاز طبیعی در آذربایجان غربی بدون وقفه ادامه یابد.

صادقیان گازرسانی به روستاها و مناطق محروم از نعمت گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی را اولویت اصلی شرکت گاز استان دانست و اظهار کرد: با همت شبانه روزی مجموعه شرکت گاز استان در تلاشیم که سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان را روز به روز افزایش دهیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: