April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۴۸۲۰
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
0
اصغر مهرآبادی ‌گفت: در کل کشور از مجموع ۲میلیون و ۲۱۵هزار واحد، ۱میلیون و ۹۱۵هزار واحد به اتمام رسیده و امروز با افتتاح ۵هزار و ۶ واحد در استان قزوین، تعداد ۱میلیون و ۷۲۵هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
1.7 میلیون واحد مسکن مهر افتتاح شدپول‌نیوز -‌ قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: روند اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر در شهرک مهرگان نسبت به سایر پروژه‌ها مناسب است و می‌توان گفت این پروژه‌ از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در کل کشور محسوب می‌شود.

اصغر مهرآبادی ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهراظهار کرد: از فضای ساخت‌وساز در شهرک مهرگان راضی هستیم چراکه تمامی خدمات موردنیاز مردم مانند مسجد، مدرسه، امکانت رفاهی و تفریحی در نظر گرفته‌شده است و می‌توان از این شهرک با عنوان محله محور یادکرد.

وی افزود: در کل کشور از مجموع ۲میلیون و ۲۱۵هزار واحد، ۱میلیون و ۹۱۵هزار واحد به اتمام رسیده  و امروز با افتتاح ۵هزار و ۶ واحد در استان قزوین، تعداد ۱میلیون و ۷۲۵هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرآبادی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های هفته دولت تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت گفت: در پایان ماه عدد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر از ۱میلیون و ۸۰۰هزار واحد عبور خواهد کرد.

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن خاطرنشان کرد: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تأمین خدمات زیربنایی مانند آب و برق و گاز و حمایت وزارت نیرو تا پایان سال ۲۵۰هزار واحد افتتاح خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دولت مصوبات خوبی را برای کمک به تأمین اعتبار خدمات زیربنایی گذرانده است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این مصوبه را تبدیل به پول کند.

وی تصریح کرد: با گزارش‌های میدانی و اطلاعات به‌دست‌آمده، آورده‌ی مردم در مناطق مختلف متفاوت است اما می‌توان گفت به‌طور میانگین در سطح کشور آورده‌ افراد برای مسکن مهر ۱۹میلیون تومان است.

وی اعلام کرد: تأمین اعتبار ساخت‌وساز و آماده‌سازی مسکن مهر از طریق آورده‌ مردم، تسهیلات بانکی و بخشی نیز از محل فروش اراضی دولت و یارانه‌ها خواهد بود.

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این است که قبل از افتتاح واحدهایی را تحویل دهند تا اگر نقصی وجود دارد پیش از زمان افتتاح مردم مطرح کنند و  افتتاح‌ها به‌صورت سوری شکل نگیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون نیز این سیاست‌گذاری نتیجه‌ خوبی را در پی داشته چراکه ما در زمان افتتاح  توانستیم از بسیاری از مشکلات مردم آگاه شویم.

مهرآبادی تأکید کرد: از مجموع ۲میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر که با بانک‌های عامل قرارداد مشارکت مدنی دارند، ۱ میلیون و ۹۱۶هزار واحد تکمیل شده و ۱ میلیون و۷۲۵هزار واحد هم به بهره‌برداری رسیده است.

وی اعلام کرد: یکی دیگر از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ واحدی بدون داشتن خدمات زیربنایی تحویل داده نشود و به‌تمامی استان‌ها این بخش‌نامه‌ها را اعلام کرده‌ایم.

‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن در پایان گفت: در این دولت تا به امروز ۷۱۵ هزار واحد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده و ۱میلیون و ۱۰هزار واحد نیز در دولت افتتاح‌شده بود که درمجموع ۱میلیون و ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: وزارت راه ، مسکن مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: