April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۵۴۵۶
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
0
منطقه کردستان، با حضور علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی به صورت همزمان 2223 واحد مسکن مهر در استان کردستان به افتتاح رسید.
افتتاح 2223 واحد مسکن مهر در کردستانپول‌نیوز - ‌با حضور وزیر آموزش و پرورش در کردستان 2223 واحد مسکن مهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

منطقه کردستان، با حضور علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی به صورت همزمان 2223  واحد مسکن مهر در استان کردستان به افتتاح رسید.

وزیر آموزش و پرورش با همراهی مسئولان استانی، به صورت نمادین در پروژه 660 واحدی مسکن مهر واقع در بهاران سنندج حضور یافت و آن را افتتاح کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: امروز به صورت همزمان 2223 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان کردستان به بهره برداری می‌رسد که این شهرها شامل هفت شهر سنندج، سقز، بانه، بیجار، قروه، کامیاران و مریوان است.

شهرام ملکی افزود: 1608 واحد از این مسکن مهرها سه جانبه، 235 واحد تجاری و 295 واحد نیز خود مالک هستند.

وی کل هزینه اتمام این واحدها را 128 میلیارد تومان عنوان کرد که شامل تسهیلات، آورده خود متقاضی و اجرای شبکه آب و فاضلاب بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد این واحدها در شهرستان سقز با 1008 واحد و 660 واحد در سنندج بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: