May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۶۷۸۵
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
0
ظهر يكي از روزهاي مرداد سال گذشته پسر جواني با اورژانس اردبيل تماس گرفت و مدعي شد مردي در خانه‌اش با ضربات چاقو مجروح و دچار خونريزي شديدي شده است.
طناب دار برگردن قاتل پزشک اردبیلیپول‌نیوز -با گذشت یک سال از قتل جنجالی پزشک سرشناس اردبیلی، عامل این جنایت سحرگاه دیروز در زندان مرکزی اردبیل به دار مجازات آویخته شد.

ظهر يكي از روزهاي مرداد سال گذشته پسر جواني با اورژانس اردبيل تماس گرفت و مدعي شد مردي در خانه‌اش با ضربات چاقو مجروح و دچار خونريزي شديدي شده است. به‌دنبال اين تماس، تيمي از امدادگران راهي محل حادثه در طبقه پنجم آپارتماني 6 واحدي در يكي از محله‌هاي اردبيل شدند.

اين آپارتمان محل زندگي جواني حدودا 23ساله بود كه از مدتي قبل آن را اجاره كرده و به‌تنهايي در آنجا زندگي مي‌كرد. وقتي مأموران و امدادگران وارد آپارتمان شدند پيكر مردي را ديدند كه داخل پذيرايي افتاده و خون زيادي از او رفته بود.

 اين مرد اصغر پيرزاده، فوق‌تخصص آنكولوژي و سرطان بود كه يكي از پزشكان سرشناس اردبيل به شمار مي‌رفت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او ساعاتي قبل از حادثه به دعوت جوان 23ساله(قاتل) به آپارتمان او رفته و در نهايت در آنجا با ضربات چاقوي وي به قتل رسيده بود.

با دستگيري عامل جنايت، در همان زمان ناصر عتباتي، دادستان عمومي و انقلاب اردبيل گفت كه طبق بررسي‌ها مقتول با خودروي شخصي خود و به دعوت قاتل به منزل وي مراجعه كرده و در آنجا به قتل رسيده است.

وي ادامه داد: متهم پس از دستگيري به جرم خود اعتراف كرد و براساس تحقيقاتي كه انجام شده، قاتل و مقتول از حدود 4‌ماه قبل‌تر همديگر را مي‌شناختند و انگيزه قتل نيز مسائل بيماري و پزشكي نبوده و كاملا مسئله شخصي بوده است.

با مشخص شدن اين موضوع، پرونده در دادسرا رسيدگي و مدتي بعد جوان قاتل در دادگاه كيفري استان اردبيل محاكمه شد. بررسي اين پرونده با دستور رئيس دادگستري استان اردبيل به‌صورت ويژه، خارج از نوبت صورت گرفته و در نهايت حكم بر قصاص قاتل صادر شد.

دادستان عمومي و انقلاب اردبيل مي‌گويد كه اين حكم در ديوان عالي كشور تأييد و با توجه به تقاضاي اولياي دم مبني‌بر اجراي حكم قصاص، صبح ديروز در زندان مركزي اردبيل اجرا شد.

به گفته وي اين جنايت جنبه شخصي داشته و برخلاف شايعات و جوسازي‌هاي صورت گرفته هيچ‌گونه ارتباطي به مسائل درمان و روابط پزشك و بيمار در اين پرونده وجود نداشت.
برچسب ها: قتل ، قاتل ، پزشک ، اعدام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: