May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۱۶۸۲
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
0
گروه ترافیگورا که دومین شرکت بازرگانی فلزات بزرگ دنیاست، بدنبال افزایش تجارت با ایران در دوران پساتحریم است.
تمایل همکاری غول بازرگانی فلزات با ایرانپول‌نیوز - گروه ترافیگورا که دومین شرکت بازرگانی فلزات بزرگ دنیاست، بدنبال افزایش تجارت با ایران در دوران پساتحریم است و در همین راستا در جست و جوی یک مدیر فارسی زبان است.

این شرکت بازرگانی مستقر در سنگاپور به دنبال استخدام یک مدیر فارسی زبان برای واحد فلزات پالایش شده برای همکاری با معامله گران این شرکت به منظور شناسایی، تحلیل، ارزیابی و پیشنهاد فرصتهای تجاری در منطقه خلیج فارس بویژه در بازار ایران است که به سرعت در حال تغییر است.

انتظار می رود نامزد مورد نظر برای این شغل فرصتهایی را که از گشایش بازار ایران به وجود آمده است، درک کند و این شغل شامل سفرهای زیاد برای ایجاد روابط با شرکتهای بزرگ در ایران خواهد بود.

ترافیگورا و سایر شرکتهای بازرگانی کالا مانند گروه ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی نفت مستقل است، پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریمهای هسته ای آمریکا و اتحادیه اروپا علیه تهران، به بازار ایران بازگشتند.

شرکتهای بازرگانی در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ که تحریمهای هسته ای علیه ایران تشدید شد، معاملات نفت و محصولات پالایش شده ایران را متوقف کردند.

طبق گزارش سازمان ملل در سال ۲۰۱۳، گلنکور و ترافیگورا برای شرکتهای ایرانی آلومینا فراهم کرده اند.

شرکت تحقیقاتی وود مک کنزی انتظار دارد تقاضای مس ایران در کوتاه مدت تا میان مدت، سه تا چهار درصد در سال رشد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ترافیگورا اعلام کرده است نامزد این سمت مامور توسعه روابط با تولیدکنندگان و فرآوری کنندگان فلزات در منطقه خاورمیانه بویژه ایران خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: