May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۱۶۷
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
0
 پول‌نیوز - مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: خدمات درمانی در چادر هلال احمر واقع در بین الحرمین به صورت شبانه روزی صورت می گیرد و قابلیت انجام اعمال جراحی های کوچک نیز میسر است.

دکتر حسین فضلی با اشاره به برپایی چادرهای درمانی جمعیت هلال‌احمر در کربلای معلی، گفت: طبق روال هرسال دوگروه پزشکی درقالب تیم عتبه و هلال از روز گذشته در دو چادر درمانی مستقر شده و در کنار درمانگاه شبانه روزی جمعیت در کربلا خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه می کنند.

وی افزود: ۲۵ نفر شامل پزشک عمومی، جراح، متخصص کودکان، ارتوپدی، قلب و عروق، جراع، پزشک عمومی، پرستار و امدادگر در چادر عتبه واقع در بین الحرمین بصورت شبانه روزی علاوه بر ویزیت رایگان، ارائه دارو،تزریقات و سرم تراپی و اعمال جراحی کوچک را انجام می دهند.

فضلی با اشاره به استقرار چادر دیگر هلال‌احمر در کربلا، عنوان کرد: چادر هلال نیز در خیابان جمهوری با همکاری هلال احمر عراق برای تسهیل دسترسی زائران به خدمات درمانی برپاشده و ۲۵نفر از کادر درمان اعزامی نیز به ارائه خدمات ویزیت و دارویی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه چادرهای جمعیت هلال‌احمر تا غروب روز عاشورا در کربلا برپا برپاخواهد بود، گفت: باتوجه به افزایش جمعیت زائران در روز عاشورا چادر دیگری در جوار حرم حضرت عباس(ع) برپا خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: