May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۳۴۴۲
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
0
رضا عباسقلی گفت: قرار است طی هفته آتی با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران در سفارت بلژیک در تهران، نسبت به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور و نیز جلسات مذاکرات رو در رو میان بخش خصوصی اعزامی از بلژیک و تجار و فعالان اقتصادی ایران اقدام شود.
مذکرات ایران و بلژیک در مورد فرصت های تجاری و اقتصادیپول‌نیوز - ایران و بلژیک در تلاش برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی یکدیگر هستند تا در مسیر همکاری‌های تجاری و اقتصادی قرار گیرند.

رضا عباسقلی – مدیرکل دفتر امور نمایندگی‌های سازمان توسعه تجارت ایران- به سفر نخست وزیر ایالت فلاندر بلژیک در راس یک هیئت ۲۰۰ نفره بخش خصوصی و همراهی روسای محترم سازمان توسعه تجارت و سرمایه گذاری ایالت‌های بروکسل، فلاندر و والونی به عنوان همتایان سازمان توسعه تجارت ایران مشارکت کرد و گفت: قرار است طی هفته آتی با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران در سفارت بلژیک در تهران، نسبت به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور و نیز جلسات مذاکرات رو در رو میان بخش خصوصی اعزامی  از بلژیک و تجار و فعالان اقتصادی ایران اقدام شود.

وی در پاسخ به اینکه هیئت اعزامی از بلژیک در چه گروه‌های کالایی فعال هستند، اعلام کرد: تجهیزات و خدمات نفت، گاز و پتروشیمی، خودروهای سنگین (تریلر و کامیون)، قطعات خودرو، خدمات مشاوره استانداردهای ایزو و مدیریت منابع انسانی و حمل و نقل از جمله محورهای اصلی فعالیت این هیئت اعزامی هستند.

مدیرکل دفتر امور نمایندگی‌های سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: دکوراسیون داخلی و معماری، ساختمان، کف ‌پوش و مسنوجات، دارو، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، فناوری اطلاعات و صوتی و تصویری، صنایع غذایی و تجهیزات صنعتی از دیگر زمینه‌های فعالیت این گروه اعزامی از بلژیک به ایران است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: