May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۷۹۵۲
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس راه استان البرز گفت که محور شمشک به دیزین مسدود شده و تردد هر گونه وسیله نقیله در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ رضا اکبری روز پنجشنبه درگفت وگویی افزود: محور شمشک – دیزین به علت نامساعد بودن وضعیت جوی و بارش برف و نداشتن ایمنی لازم، مسدود و تردد هر گونه وسیله نقلیه ممنوع اعلام می شود.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد سفر به محورهای شمالی کشور را از این مسیر دارند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بارش خفیف برف در محدوده بزرگراه همت آغازشده است.

وی گفت: با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، به ویژه در مناطق کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های این استان از جمله جاده کرج - چالوس الزامی است.

وی افزود:علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند .

وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.

وی یادآور شد: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.

اکبری گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است .

ای مسئول افزود: با هماهنگی که با اداره کل راهداری انجام شده تیم های راهداری استان البرز نیز با آمادگی کامل برای نمک پاشی و پوشش های امدادی و تجهیزات راهداری در راه های اصلی و کوهستانی مستقر هستند.

استان البرز دارای یک هزار و 450کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: جاده شمشک ، دیزین ، البرز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: