May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۹۹۷۶
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
0
بانک تجارت رویداد استارت آپ ویکند کسب و کار سبز که با حمایت این بانک از هجدهم آذر آغاز شده بود شامگاه جمعه نوزدهم آذرماه با برگزاری آیین تقدیر از شرکت کنندگان و حامیان و انتخاب ایده های برتر به پایان رسید.
اعلام برترین های استارت آپ ویکند سبز بانک تجارت
پول‌نیوز - در پایان دو روز رقابت فشرده و جذاب ، تیم های گرین سایکل ، 5+1 و شوچا به عنوان برگزیدگان استارت آپ ویکند سبز تهران ، معرفی شدند .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک تجارت رویداد استارت آپ ویکند کسب و کار سبز که با حمایت این بانک از هجدهم آذر آغاز شده بود شامگاه جمعه نوزدهم آذرماه با برگزاری آیین تقدیر از شرکت کنندگان و حامیان و انتخاب ایده های برتر به پایان رسید.

در روز نخست این رویداد پس از طرح ایده های گوناگون از سوی شرکت کنندگان رویداد با راهنمایی مربیان، 9 ایده برتر انتخاب و وارد رقابت گروهی شدند. طی دو روز تلاش گروهی ، هر تیم مدل کسب و کارهای خود را به هیات داوران و حضار ارائه کردند.

در پایان، داوران پس از بررسی و ارزیابی مدل های کسب و کار به طرح سوال در خصوص موضوعات مربوط به ایده ها پرداخته و سه ایده برتر را انتخاب کردند. تیم های گرین سایکل (بازیافت)، 5+1 (کارواش سیار با تکنولوژی نانو) و شوچا (کفش شارژر) به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند .

گفتنی است بانک تجارت همزمان میزبان سمینار بین المللی پیشگامان جوان توسعه پایدار (YES) است. این سمینار با هدف بررسی موضوعاتی از قبیل مسئولیت اجتماعی شرکتی، هماهنگ سازی کسب و کارها با راهبردهای توسعه پایدار، کاهش میزان کربن در صنایع و ساختمانها و زیرساخت های شهری و روستایی با حضور نمایندگانی از 20 کشور جهان در حال برگزاری است . 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: