May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها، رویکرد محوری بانک ملی است
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران با محافل دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی داشته و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها رویکرد محوری این بانک است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا حسین‌زاده در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بخش فناوری اطلاعات و شرکت داده‌ورزی سداد که با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و جمعی از مدیران و مسئولان بخش IT بانک ملی ایران و شرکت داده‌ورزی سداد در سالن حافظ برگزار شد، اظهار داشت: باید با تهیه محصولات جدید و بومی‌سازی خدمات بانکداری بین‌المللی، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهیم و منفعت آن در نهایت برای تمامی مردم خواهد بود.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بخش IT این بانک اظهار داشت: فناوری اطلاعات دیگر یک ابزار نیست بلکه موتور محرکی برای هر سازمان است. در حال حاضر فناوری اطلاعات سازمان‌ها نقش استراتژیک و عملیاتی داشته و همین امر مسئولیت ما را دو چندان می‌کند. تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری، عملیات، پشتیبانی و شناخت کسب و کار از حلقه‌های بهم پیوسته فناوری اطلاعات بوده و یک سیستم ارزش آفرین است.

همچنین فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد در این همایش با ارائه گزارشی از وضعیت گذشته و حال این شرکت گفت: بخش فناوری اطلاعات جزو الزامات بانکداری مدرن است.

در بانکداری آینده با شناخت نیازهای مشتریان قبل از آنکه مشتری احساس نیاز کند، باید امکانات لازم را مهیا کنیم و این شیوه یکی از بهترین شیوه‌های جذب مشتریان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: