May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۲۰۴۶
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
0
سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو گفت: براساس برنامه باید تا پایان آذرماه 939 هزار و 867 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید می‌شد و با میزان تولید فعلی 7/ 0 درصد از برنامه نیز جلوتر هستیم.
تولید خودرو بیش از 38 درصد افزایش یافتپول‌نیوز - با تولید 946 هزار و 533 دستگاه خودرو در کشور تا پایان آذر تولید انواع خودرو در مقایسه با مدت مشابه پارسال 7/ 38 درصد افزایش یافته است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو دیروز در پایان چهل و ششمین نشست این شورا که با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد با بیان اینکه برای اولین بار عملکرد شرکت‌های خودروسازی از برنامه پیشی گرفته است، گفت: براساس برنامه باید تا پایان آذرماه 939 هزار و 867 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید می‌شد و با میزان تولید فعلی 7/ 0 درصد از برنامه نیز جلوتر هستیم.

وی به محقق نشدن اهداف موردنظر در بخش صادرات خودرو اشاره و تصریح کرد: تاکید داریم تا شرکت‌های خودروساز اقدامات و تمهیدات لازم برای افزایش صادرات و ارتقای کیفیت را به کار گیرند تا در این بخش نیز از برنامه پیشی بگیریم. قناتی گفت‌وگو درباره گزارش واحد رسیدگی به شکایات صنعت خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت را موضوع مطرح شده بعدی در این نشست عنوان کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده و گزارش منابع دیگر، روند شکایت ارائه شده به صنعت خودرو به‌رغم افزایش تیراژ کاهش پیدا کرده است، با این وجود مقرر شد شرکت‌های خودروساز تمهیدات لازم برای افزایش کیفیت و کاهش معایب و نقایص در خودرو و همچنین ارتقای سیستم رسیدگی به شکایت را طوری ساماندهی کنند که شکایات در همان مجموعه خودروسازی حل و فصل و به سازمان‌های بالاتر ارجاع داده نشود.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: