April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۳۱۶۰
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
0
صدیف بدری ادامه داد : مسکن اجتماعی ، مسکن موقت و مسکن برکت از مهم ترین طرح هایی است که در تسهیلات ازدواج نگاه ویژه ای به آن شده است.
جوانان در اتظار خانه های کاغذیپول‌نیوز - یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : مصوبات و طرح های اختصاصی قانون تسهیل ازدواج پاسخگوی نیاز جوانان و شرایط کنونی جامعه نیست بطوریکه برخی از طرح های اختصاصی مسکن جوانان فقط روی کاغذ آورده شده است .

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج در حوزه مسکن، اظهار کرد : تسهیلات مسکن جوانان در بخش های مختلف مانند انبوه سازی ، کوچک سازی ، ارزان سازی و استفاده از تسهیلات ویژه به شرط تملیک ، مسکن مهر ، مسکن موقت ، مسکن برکت ، مسکن اجتماعی در راستای آسان سازی امر ازدواج در نظر گرفته شده است که متاسفانه این طرح ها به طور کامل اجرایی نشده و امیدواریم با اصلاح و تمدید این مصوبات در برنامه ششم توسعه و در پنج سال آینده تحقق یابد.

وی ادامه داد : مسکن اجتماعی ، مسکن موقت و مسکن برکت از مهم ترین طرح هایی است که در تسهیلات ازدواج نگاه ویژه ای به آن شده است ؛ به این صورت که مسکن برکت و موقت فقط برای اقشار محروم و مسکن اجتماعی نیز فقط در مرحله پیشنهادی بوده و تاکنون اجرایی نشده است .

بدری تصریح کرد : سپرده گذاری به شرط تملیک یک ساله با پرداخت 30 میلیون تومان و همچنین ارائه تسهیلات 60 میلیون تومانی به هر یک از زوجینی که تاکنون تسهیلاتی را دریافت نکرده اند با سود 9 و نیم درصد برای بافت های غیر فرسوده و 8 درصد برای بافت های فرسوده از تسهیلات دیگری برای آسان سازی ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: