پول‌نیوز - در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی صادر کرد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با صدور پیامی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانکاه یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب، مبارز کم نظیر دوران مبارزات  انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران زمین گردید.

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است. او خودسخت کوش بود و برای ایران اسلامی نیز آرزوی آبادانی، رفاه و اقتدار و پیشرفت داشت. آیت الله هاشمی رفسنجانی که دارای اندیشه‌ای بزرگ بود، بزرگی و اقتدار را برای ملت ایران از مسیر دینداری عقلانی، سیاست ورزی میانه رو و مشارکت اجتماعی همه ایرانیان در سازندگی این سرزمین طلب می کرد. خوب به یاد دارم که اولین تشکل‌های کارگری در ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت‌های ویژه ایشان و شهید بهشتی شکل گرفت.

اینجانب در گذشت این همراه همیشگی انقلاب، امام و رهبری را به محضر مقام معظم رهبری، تمامی مردم ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم حضور آحاد مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی جلوه ای ماندگار از ارج نهادن به خدمتگزاران و آرزومندان عزت و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کند.
منبع: مهر
برچسب ها: وزارت کار ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: