May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۷۰۶۱
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: جسد مرد جوان ۳۴ ساله در حالت نیمه عریان و در حالی که با چاقو به قتل رسیده بود در حاشیه یکی از مناطق شهر همدان پیدا شد.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: خبر مفقود شدن این مرد ۳۴ ساله جمعه هفته جاری به پلیس اطلاع داده شده بود تا اینکه جسد وی در شرایطی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود در حالت نیمه عریان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده این شخص به پلیس گفته بود که وی روز جمعه از منزل خارج شده و به خانه بازنگشته است.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: شهروندان روز گذشته (یکشنبه ) در تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، موضوع وجود یک جسد در یکی از مناطق حاشیه ای شهر همدان را اطلاع رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس آگاهی همدان نیز در صحنه جرم حاضر شده و در بررسی ها پلیسی در می یابند که این جسد متعلق به همان فردی است که چند روز پیش مفقود شده بود.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: در ادامه بررسی های مشخص شد که قاتل یا قاتلان این فرد را در مکان دیگری با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسد وی را به این محل منتقل کرده اند.

سرهنگ زارعی افزود: هم اینک جسد این جوان ۳۴ ساله برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و با توجه به سرنخ های موجود به زودی عاملان این قتل دستگیر می شوند.

برچسب ها: همدان ، کشف جسد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: