April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۷۷۰۵
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
0
بانک سینا 25 دستگاه آمبولانس اهدا کرد
پول‌نیوز - به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بانک سینا تعداد 25 دستگاه آمبولانس به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اهدا می نماید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بهبود وضعیت خدمات بهداشتی مناطق کمتر توسعه یافته کشور، از محل عدم چاپ تقویم و سررسید و حذف تبلیغات محیطی، تعداد 25 دستگاه آمبولانس خریداری و به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اهدا می کند.

پیشتر نیز این بانک از محل کمک همکاران خیّر و نوعدوست خود نسبت به ایجاد یک باب مدرسه در منطقه قلعه گنج کرمان و اهدای دو دستگاه آمبولانس جهت این منطقه و همچنین منطقه راز و جرگلان در خراسان شمالی اقدام کرده بود.

بانک سینا همچنین با امضای تفاهم نامه با استانداری های کشور، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته را در دستور کار قرار داده است.

امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد حضرت امام(ره) جهت اعطای تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار به مددجویان کمیته نیز از دیگر اقدامات بانک سینا در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی محسوب می گردد.

این اقدامات بانک سینا، موجبات قدردانی معاون اول رئیس جمهوری، وزیر کشور، استانداران و دیگر مسئولان را به همراه داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: