May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۷۹۳۸
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
0
عرضه میوه شب عید از 20 اسفند ماه در میادین میوه و تره‌بار و سطح شهر به صورت دولتی و آزاد آغاز خواهد شد.
تعیین قیمت میوه شب عید در بازار اقتصاد ایرانپول‌نیوز -با وجود نزدیکی به عید نوروز مسئولین در حال فراهم آوردن شرایط مناسب برای تامین میوه شب عید هستند از این رو تامین میوه در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

در حالی که کمتر از دو ماه به شب عید باقی مانده مسئولین خبر از تامین میوه شب عید می‌دهند.

این در حالی است که در سال جاری با وجود بارش برف شدید، سرما و یخبندان بسیاری از میوه‌ها در باغات شمال کشور از بین رفت، با این وجود در شهرهای شمالی کشور میوه‌های سالم جداسازی و برای شب عید در انبارها دپو می‌شود.

نزدیکی به عید نوروز مسئولین در حال فراهم آوردن شرایط مناسب برای تامین میوه شب عید هستند از این رو تامین میوه در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

به گفته سید محسن محمودی رئیس اتحادیه بارفروشان، در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سیب توزیعی شب عید در این میدان 1900 تومان و قیمت خرده فروشی آن 2200 تومان و نرخ پرتقال در میدان مرکزی 2150 تومان و قیمت خرده فروشی آن نیز 2450 تومان است.

عرضه میوه شب عید از 20 اسفند ماه در میادین میوه و تره‌بار و سطح شهر به صورت دولتی و آزاد آغاز خواهد شد.

به گفته مسئولین برای تامین بازار میوه شب عید 1800 تن سیب و 5500 تن پرتقال در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

 باید از منتظر ماند و دید آیا امسال با وجود سرمای شدید هوا و آسیب باغات میوه مناسب و مطلوب به دست مصرف کنندگان خواهد رسید یا خیر؟

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: