May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
10 تولیدکننده‌ی برتر تراکتور در جهان کدامند؟
کد خبر: ۲۱۸۰۵۵
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
۵
اهمیت بخش کشاورزی و ماشین آلات وابسته به آن موجب شده تا کمپانی های معتبری در این حوزه فعالیت داشته باشند و در راستای افزایش سهم خود از بازار جهانی، دنبال تولید بهترین ماشین آلات کشاورزی باشند.

پول نیوز، سمیه علی اصغری - به عنوان یکی از قدیمی ترین ماشین هایی مولد نیرو، تراکتور اهمیت بالایی در تسهیل  و رونق کشاورزی داشته است. هر چند این خودرو در بخش های مختلف قابلیت بهره برداری دارد اما عموما تراکتور را به عنوان یکی از ابزارهایی می دانیم که از گذشته تا کنون با صنعت کشاورزی همراه بوده است.

 

 

طبیعتا مفهوم اولیه ماشینی به نام تراکتور نیز در گذر زمان و همپا با تکامل تکنولوژی تغییرات مهمی را به خود دیده و در حال حاضر تراکتور تبدیل به یک ماشین پیشرفته و قدرتمند کشاورزی شده است. از این رو اهمیت بخش کشاورزی و ماشین آلات وابسته به آن، موجب شده تا کمپانی های معتبری در این حوزه فعالیت داشته و رقابت نزدیکی را در راستای افزایش سهم خود از بازار جهانی ماشین آلات کشاورزی(که تراکتور نیز جزی از آن محسوب می شود) دنبال کنند. با پول نیوز همراه باشید تا بهترین تراکتور های کشاورزی  را بشناسید.

 

10. کلاس تراکتور
برند کلاس، در سال 1913 شکل گرفته و دفتر مرکزی آن در هارزه وینکل کشور آلمان قرار دارد.
AXION 850 یکی از موفق ترین محصولات این کمپانی آلمانی است که در سال 2013 به عنوان تراکتور و ماشین کشاورزی برگزیده در آلمان مورد تقدیر قرار گرفت.

تراکتور کشاورزی جدید

 

 

 

9.کوباتا
کوباتا، در سال 1890 میلادی راه اندازی شده و فعالیت تولیدی قابل توجهی در ژاپن دارد. دفتر مرکزی آن در اوساکا، کشور ژاپن قرار دارد.  21HP L200 یکی از محصولات موفق این کمپانی است که در آمریکا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

 

8.دویتس فار
سابقه تاسیس کمپانی دویتس فار به سال 1894 باز می گردد و دفتر مرکزی آن در شهر کلن در کشور آلمان قرار دارد و یکی از قدیمی های این صنعت محسوب می شود.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

 

7.فورد پرفورمنس(اف پی وی)
زیر نظر کمپانی فورد آمریکا فعالیت می کند و دفتر مرکزیش در ملبورن، استرالیا است. سابقه فورد در ارائه و تولید تراکتور به اندازه عمر کشاورزی مکانیزه برآورد می شود. فورد اولین تراکتور تجربی خود را در سال 1907 رونمایی کرد و ماندگاری این برند تا امروز، نمایانگر توانایی هایش در تولید تراکتور می باشد.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

6.کترپیلار
دفتر مرکزی برند کترپیلار، ایلی نوی آمریکا است و توانایی های آن در تولید ماشین آلات مختلف نیاز به معرفی ندارد. سابقه فعالیت کترپیلار به 1925 میلادی باز می گردد.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

 

5.فنت
یکی از شناخته شده ترین های لیست امروز ما، کمپانی فنت در مارکت‌اوبردورف، آلمان خواهد بود. سابقه فعالیت فنت به 1937 میلادی و ماجراجویی های برادران فنت در یک آهنگری کوچک باز می گردد. فنت، یکی از خلاق ترین کمپانی های تولیدکننده تراکتور است. ایده های آینده‌نگر فنت برای تولید تراکتور، همواره مورد توجه قرار داشته است.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

 

4.نیو اولند اگریکالچر
کمپانی نیو اولند اگریکالچر فعالیت خود را از سال 1895 در تورین،‌ایتالیا آغاز کرد و امروز یکی از برترین برندهای تراکتور را روانه بازار می کند. محصولات نیو اولند به 170 کشور صادر می شود. NH2 نام یکی از محصولات خاص این برند است که از هیدروژن نیروی مورد نیاز خود را تامین و به عنوان یک تراکتور سبز، شناخته می شود.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

3.کیس IH
از سال 1984 در ویسکانسین آمریکا، کیس IH به عنوان یکی از شرکت های نوآور در تولید ماشین آلات کشاورزی شناخته می شود. در سال 1987 اولین تراکتور این برند با نام مگنوم تولید شد و به سرعت محبوبیت زیادی را بدست آورد. STX500 Steiger یکی از محصولات تحسین شده کمپانی مذکور به شمار می رود.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

2.مِیسی فرگوسن
نامی که نیاز به معرفی ندارد زیرا از سال 1958 در دولوث، آمریکا تا کنون حضوری چشمگیر در تولید ماشین آلات کشاورزی داشته است. تراکتورهای قرمز رنگ فرگوسن محبوبیت بالایی در میان کشاورزان کشورمان نیز دارند.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

 

 

1.جان دیر
تراکتورهای جان دیر با رنگ سبز یک برند قابل اعتماد میان کشاورزان هستند. این کمپانی عظیم از سال 1837 در ایلی نوی، آمریکا شروع به کار کرد و تا کنون افتخارات زیادی را با تولید محصولات با کیفیت به‌دست آورده است.

مطرح ترین برندهای تراکتور در جهان (+عکس)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
15:35 - 1395/11/19
عالي
رحمن جرجانی از گلستان شهر تاتارعلیا پلاک ۲ منزل حاج رحمان
Australia
18:31 - 1398/07/10
یعنی آخر تکنولوژی آخر قدرت آخر اعتبار برای صاحبش واقعا بی نظیر منکه آرزومه یک روز راننده یکی از اینها بشم بیتفتم تو هزار هکتار زمین پیاده نشم تا تموم کنم خدایش ۰۹۳۸۶۵۰۵۵۸۷
SALAR
Iran, Islamic Republic of
10:24 - 1398/07/19
حاجی حالا چرا شماره دادی؟؟؟زنگ بزنیم بگیم بیا تراکتورت امادس؟
ناشناس
Spain
00:27 - 1398/09/16
خوبه
مسی
Iran, Islamic Republic of
12:54 - 1399/03/11
شماره داده شاید یه بنده خدای بده سوار شه صبح بره کار شب بیاد خونه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: