April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۲۱۸
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
0
برگزار کنندگان براي 3 تيم برتر جوايز نقدي( به ترتيب 10 و 5 و 3 ميليون تومان) به علاوه ي 3 ماه استقرار رايگان در شتابدهنده ي فارابي جهت همکاري و حمايت، در نظر گرفته اند.
پول‌نیوز -نشست خبري ماراتن مالي دانشگاه شهيد بهشتي روز 95/11/18 با حضور مديران عامل و نمايندگان شرکت هاي حامي اين رويداد به همراه خبرنگاران حوزه هاي پولي و مالي از ساعت 10:30 تا 11:30 در سالن همايش پيام برگزار شد.

اين ماراتن تحت عنوان  finwars، يک مسابقه برنامه نويسي است که در تاريخ بيست تا بيست و دوم بهمن ماه در دانشکده مهندسي و علوم کامپيوتر دانشگاه شهيد بهشتي برگزار ميشود.


نشست خبري ماراتن مالي دانشگاه شهيد بهشتي با حمايت آسان پرداخت

پيش از اين رويداد، براي تيم هاي شرکت کننده چالش هايي در زمينه ي مالي مطرح شده و سپس در طي سه روز، شرکت کنندگان فرصت دارند تا نسخه اي از راه حل‌هايي که براي اين چالش ها يافته‌اند ارائه کنند.


نشست خبري ماراتن مالي دانشگاه شهيد بهشتي با حمايت آسان پرداخت

 برگزار کنندگان براي 3 تيم برتر جوايز نقدي( به ترتيب 10 و 5 و 3 ميليون تومان) به علاوه ي 3 ماه استقرار رايگان در شتابدهنده ي فارابي جهت همکاري و حمايت، در نظر گرفته اند. طي اين 3 ماه شتابدهنده کارگاه هاي آموزشي، فضاي کاري و حمايت مالي براي تيم‌ها فراهم ميکند.

در اين نشست  علي عبدالهي عضو هيات مديره دانشکده مديريت و حسابداري بهشتي، حسينعلي خسروي مدير توسعه و نظارت و فرشاد سپاسي مسئول روابط عمومي شرکت آسان پرداخت،  هومن اميني مدير عامل شرکت هماپي،  پويا کندوري مدير عامل شتابدهنده فارابي ضمن توضيح فرآيند و چالش هاي ماراتن مالي بهشتي به بررسي استارت آپ و نحوه حمايت از استارت آپ ها پرداختند.

 حسينعلي خسروي مدير توسعه و نظارت شرکت آسان پرداخت با اشاره به اينکه شرکت آسان پرداخت از ابتدا خود نيز يک استارت آپ بوده و همواره حامي استارت آپ ها مي باشد ،هدف شرکت آسان پرداخت از اين رويداد را حمايت از جوانان ايده مند کشور بيان داشت.

سپاسي مسئول روابط عمومي شرکت آسان پرداخت نيز با شعار استارت آپ از آپ جدا نيست و اعلام اين نکته که لزوماً حمايت از استارت آپ ها مالي نيست و شرکت هاي حامي از لحاظ حقوقي نيز بايد همراه اين جوانان نخبه باشند روند حمايت آسان پرداخت از استارت آپ ها را بيان نمودند.

در پايان خبرنگاران سوالات چالشي خود را مطرح نموده و حاميان مالي و علمي اين رويداد به سوالات به صورت شفاف و کامل پاسخ دادند. اين ماراتن در سه روز از 20 الي 22 بهمن ماه سال جاري برگزار مي گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: