کد خبر: ۲۲۲۴۷۸
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
0
پول‌نیوز - چندان مرسوم نیست که عرصه‌های ویژه صنایع اتومبیل و هوافضا در کنار یکدیگر قرار گیرند، اما به نظر می‌رسد اگر این اتفاق نادر رخ دهد، ویژگی‌های پروازی بر قدرت مانورپذیری زمینی بچربد.

شما می‌توانید این اتفاق نادر را درغرقه خودرویی- پروازی ایتال‌دیزاین و ایرباس در نمایشگاه خودرویی سوئیس به نظاره بنشینید.

رونمایی خودروی پرنده ایرباس (+عکس)

 "پاپ-‌آپ"، یک شاهکار حمل و نقل چند منظوره در زمین و آسمان است که از سه بخش متفاوت تشکیل شده و محصول طراحی گروه "ایتال‌دیزاین" برای ایرباس محسوب می‌شود. به همین دلیل این محصول هوایی در غرفه ایتال‌دیزاین ژنو به نمایش درآمده است.

رونمایی خودروی پرنده ایرباس (+عکس)

اولین بخش "پاپ آپ"، یک پلت‌فرم هوش طبیعی است که به مدیریت سفرهای پیچیده بوده و سناریوهای مصرفی جایگزین را برای تجربیات متفاوت و یکپارچه ارائه می‌دهد. بخش بعدی کپسول مخصوص مسافران است که با دو ماژول الکتریکی متفاوت (در زمین و هوا) فعال می‌شود. در نهایت این سامانه شامل یک ماژول حد واسط می‌شود که که به صورت مجازی با کاربران در تعامل است.

رونمایی خودروی پرنده ایرباس (+عکس)

سرانجام مدل پروازی ایرباس پس مدت‌ها وعده و وعید در نمایشگاه ژنو و در غرفه ایتال‌دیزاین به نمایش درآمد.

رونمایی خودروی پرنده ایرباس (+عکس)

پاپ‌آپ یک ترکیب از یک خودروی دونفره جاده‌ای در کنار ویژگی‌های یک سامانه پروازی با قابلیت صعود عمودی است.

ایتال‌دیزاین که هم‌اکنون بخشی از گروه بزرگ فولکس‌واگن به‌حساب می‌آید  امسال در نمایشگاه ژنو  از ابرخودروی ۱۰ سیلندر خود رونمایی کرد.

رونمایی خودروی پرنده ایرباس (+عکس)

ایتال‌دیزاین که مجموعه‌داران و عاشقان دنیای ماشین را هدف قرار داده است، قصد دارد تنها ۵ دستگاه از این خودرو را تولید کند. این شرکت امیدوار است که اولین سری از خودروی خود را قبل از پایان سال ۲۰۱۷ روانه‌ بازار کند.
منبع: عصرایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: