May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان با حضور طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس بین‌المللی علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی، الهام امین‌زاده دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، جمعی از سفرای کشورهای مختلف، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و مسئولان استان حضور دارند.

کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به مدت دو روز در استان برگزار می‌شود که بیش از 15 سفیر از کشورهای مختلف و تعدادی از سرمایه‌گذاران غیربومی و خارجی در آن حضور یافته‌اند.

در حاشیه دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان دو نمایشگاه برپا شده که یک نمایشگاه سنتی برای معرفی فرهنگ لرستان و دیگری نمایشگاه توانمندی‌های استان است. همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی و دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور شهروندی در بدو ورود به دانشگاه لرستان به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این دانشگاه ادای احترام کردند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: 250 سرمایه‌گذار در دومین کنفرانس بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حضور دارند.

خسرو عزیزی در دومین کنفرانس بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: اولین همایش در بهار ۹۴ برگزار شد که ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب ۳۱ تفاهم نامه منعقد شد.

وی افزود: ۲۵۰ سرمایه‌گذار و کارآفرین داخلی و همچنین ۳۰ مهمان خارجی، سفرا و نمایندگان تجاری کشورهای مختلف در این کنفرانس حضور دارند. برپایی نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری لرستان از دیگر برنامه‌های جانبی در این همایش است.

عزیزی با اشاره به پذیرش ۷۰ مقاله در این کنفرانس، گفت: این مقالات در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، گردشگری و کشاورزی ارائه شده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: