May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۶۸۳۷
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
0
آپ با آمادگي نصب بيش از 5000 دستگاه کارتخوان ثابت و سيار و همچنين امکان فراهم نمودن ساير روش هاي پرداخت الکترونيکي در نمايشگاه کتاب امسال، خريد را براي مراجعه کنندگان و فروشندگان تسريع مي نمايد.
نصب 5 هزار دستگاه کارتخوان در نمایشگاه کتاب توسط آسان پرداخت
پول‌نیوز - شرکت آسان پرداخت براي چهارمين سال پيا­پي مجري انحصاري بزرگترين رويداد پرداخت کشور در حوزه خريد کتاب در سي امين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران مي­ باشد.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، آپ با آمادگي نصب بيش از 5000 دستگاه کارتخوان ثابت و سيار و همچنين امکان فراهم نمودن ساير روش هاي پرداخت الکترونيکي در نمايشگاه کتاب امسال، خريد را براي مراجعه کنندگان و فروشندگان تسريع مي نمايد.

آسان پرداخت که در سال گذشته با ارائه تله پرداز امکان پرداخت از طريق بن کارت هاي مجازي را براي تمامي متقاضيان کتاب فراهم نموده بود، امسال نيز علاوه بر خدمت تله پرداز که در اپليکيشن آپ موجود است براي اولين بار به صورت واقعي پرداخت از طريق NFC را براي کاربران و مشتريان بانک شهر فراهم نموده است.

متقاضيان استفاده از بن کارت، امکان استفاده از تکنولوژي NFC ارائه شده توسط آسان پرداخت را در تمامي غرفه هاي ناشران حاضر در سراسر محل نمايشگاه دارند.

آسان پرداخت با تکيه بر تجربه چندين ساله خود در پشتيباني خدمات پرداخت نمايشگاه هاي کتاب سرار کشور، تمام تلاش خود را براي ارائه به روزترين تکنولوژي هاي پرداخت جهت تسهيل روند خريد در سي امين نمايشگاه کتاب تهران به کار گرفته تا بتواند قدمي کوچک در اعتلاي فرهنگ ايران عزيزمان بردارد.

گفتني است در سي امين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، چهارصد هزار بن کارت که شامل بن کارتهاي دانشجويان، طلاب، دانش­ آموزان، اساتيد و سازمان ها است، صادر و توزيع مي گردد. سي امين نمايشگاه بين المللي کتاب از 13 الي 23 ارديبهشت 96 در شهر آفتاب پذيراي بازديدکنندگان از بزرگترين رويداد فرهنگي کشور خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: