April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۱۶۷
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
0
بانک ملی ایران سرسلسله بانک‌ها و آبروی نظام بانکی است و این بانک توانسته است به بهترین نحو در جهت رفع موانع تولید و رونق کسب و کار به بیش از سه هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی کمک کرده و قدم‌های موثر بردارد.
تقدیر وزیر صنعت از مدیرعامل بانک ملی
پول‌نیوز - رضا رحمانی به نمایندگی از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با اهدای لوحی از دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رضا رحمانی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در ادارات مرکزی این بانک با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های موفق دولت و نظام بانکی حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در سال گذشته بود گفت: بانک ملی ایران سرسلسله بانک‌ها و آبروی نظام بانکی است و این بانک توانسته است به بهترین نحو در جهت رفع موانع تولید و رونق کسب و کار به بیش از سه هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی کمک کرده و قدم‌های موثر بردارد. 

رحمانی با تقدیر از کمک‌ها و همفکری بانک ملی ایران که در اکثر مباحث کلان کشور حضور دارد افزود: با توجه به مشکلاتی که در سال گذشته در بخش صنعت، معدن و تجارت بود، بانک ملی ایران حضور فعال در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید داشت و توانست با توجه موثر و مخلصانه در احیای بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی حضوری فعال داشته باشد و از این رو شایسته تقدیر است.

 همچنین در این مراسم حسین‌زاده با تشریح خدمات ارائه شده توسط بانک ملی ایران به بخش اقتصاد و صنعت گفت: بانک ملی ایران حمایت از صنعت و اقتصاد را وظیفه ملی و رسالت خویش می داند و بدون اینکه توقع تقدیر یا تشکر داشته باشد، تمام سعی و تلاش خود را در این راستا بکار می گیرد . 

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش مفید وزارت صنعت، معدن و تجارت در تسهیل برقراری ارتباط بین صنایع و بانک‌ها گفت: همه ما باید دست به دست هم داده و همگام با سیاست‌های دولت و بانک مرکزی بتوانیم برای کشور و مردم موثر باشیم.

تقدیر وزیر صنعت از مدیرعامل بانک ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: