April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۹۳۷
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
0
امضای توافق همکاری شرکت نفت عمان با انی ایتالیاپول‌نیوز - شرکت نفت عمان که بازوی سرمایه‌گذاری این سلطان‌نشین در بخش‌های مربوط به انرژی است و شرکت انی ایتالیا تفاهم‌نامه برای اکتشاف و بررسی فرصت‌های همکاری در بخش نفت و گاز را نهایی کردند.

این توافق در میلان ایتالیا از سوی عصام بن سعود الزدجالی، مدیر عامل شرکت نفت عمان و کلاودیو اسکالتزی، مدیرعامل انی امضا شد.

محمد الرومحی، وزیر نفت و گاز عمان به همراه سفیر عمان در ایتالیا و شماری از مدیران و مقامات ارشد دو شرکت در مراسم امضای این تفاهم‌نامه حضور داشتند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری ترید عربیا، وزارت نفت و گاز عمان به شرکت‌های انی و نفت عمان حق اکتشاف در بلوک ۵۲ که منطقه‌ای به وسعت ۹۰ هزار کیلومترمربع با عمق آب ۱۰ تا ۲۰۰۰ متر و احتمال وجود هیدروکربن مایع است این منطقه تا حدود زیادی اکتشاف نشده و احتمال کشف ذخائر هیدروکربن در آن وجود دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: