April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بکارگیری تجهیزات پزشکی پیشرفته در مراکز درمانی تامین اجتماعیپول‌نیوز - مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: امروز مراکز درمانی تامین اجتماعی به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و تشخیصی مجهز هستند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حمید داستانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد پس از ادای احترام به روح امام راحل و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و تبریک هفته تامین اجتماعی گفت: در دین مقدس اسلام و قرآن کریم تامین اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی اضافه کرد: پیشینه تامین اجتماعی در ایران به سالهای قبل از انقلاب باز می گردد، علاوه بر این در سال ۵۴ قوانین پراکنده سابق تجمیع و سازمان تامین اجتماعی تاسیس شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: پس از انقلاب نیز توجه ویژه ای به مقوله تامین اجتماعی صورت گرفت و امروزه بیش از ۴۲ میلیون نفر از هموطنان زیر پوشش این سازمان هستند.

دکتر داستانی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی همواره در تلاش بوده تا چرخ تولید بچرخدو رفاه افراد زیر موشش این سازمان تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت مستمری پرداختی توسط سازمان تامین اجتماعی بدون اتکا به منابع دولتی انجام می شود، گفت: این سازمان به عنوان یک نهاد غیر دولتی در ۲حوزه بیمه و درمان فعالیت می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: در حوزه درمان خدمات تامین اجتماعی به دو صورت انجام می گیرد برخی مراکز ملکی و تعدادی از بیمارستان ها نیز طرف قرارداد این سازمان هستند.

دکتر داستانی گفت: تامین اجتماعی در سال گذشته در مراکز ملکی به ۲ میلیون و ۵۰۰ هرار نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه داده است.

وی افزود: تامین اجتماعی با تعامل خوبی که با دولت دارد، طرح تحول سلامت را به نتایج قابل توجهی رسانده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه در این سازمان اقداماتی در راستای ایجاد نظام تصمیم سازی پایین به بالا صورت داده ایم تا از ظرفیت تمامی نیروهایمان استفاده کنیم، متذکر شد: در حوزه بیمه ای اقدامات و خدمات بسیار مهمی صورت می گیرد ور قبال حق بیمه ای که دریافت می کند ۱۸ خدمت ارایه می شود که خدمات درمان یک مورد از آن است.

دکتر داستانی با اشاره به اهمیت و ضرورت دولت الکترونیک گفت: تامین اجتماعی در راستای دولت الکترونیک نیز اقدامات خوبی انجام داده این سازمان در این عرصه پیشرو است.

وی افزود: ارایه بهتر خدمات این سازمان منوط به همکاری متقابل گیرندگان خدمت است و در تلاش هستیم که رضایت نسبی مردم از تامین اجتماعی را به رضایت کامل تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: